מדיה חברתית הפכה לכלי חשוב במיוחד לשיווק וקידום מותגים. בעוד אינטרנט תמיד ממלא תפקיד חשוב בשיווק, רשתות החברתיות נמצאות בתוך זרם המידע האינטרנטי והן הן כלי בעלות השפעה ישירה על צרכנים וקהל יעד.
השאלה המרכזית איך להבחין בין אסטרטגיות מוצלחות לאסטרטגיות פחות מוצלחות ברשתות החברתיות. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אבחון את המדיה החברתית הנמצאת בשימוש והמובילה את השוק. זאת הגישה של התורם להיום.
אבחון אסטרטגיה במדיה חברתית בוחן את מדיה החברתית בשימוש של העסק על ידי ניתוח נתונים, מידע וסטטיסטיקות של מדיה חברתית, כלומר כמה מערכות חברתיות בשימוש ברמת הגלובלית, המקומית או הגאורפוליטית.
בגישה הזו לעניין מחולקות העסקת מדיה חברתית לפי יתרונותיה וחסרונותיה ומנגד- לכל פלטפורמה שימוש ייחודי כך שהניתוח יכול לייעץ לגבי מסגרת השימוש המקסימלית.
אין ספק רב שימוש במדיה חברתית בעולם העסק זליג על פיהן של שימושים שונים בפלטפורמות שונות. לדוגמה: מכירת מוצר, שירות, הומניות מינהלית וייחודית, מערכות Not- CRM ופידבק וגם עסקי מפעל מותאם טכנולוגיה.
בעידוי וידאו SOS ביגה אסטרטגיה חדשה שימושית שאפשר להיעזר בה באבחון המדיה החברתית של הגג של SILVAN.