אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization, SEO) היא ערכה של טכניקות הממושמשות בשינוי וייעול אתר אינטרנט של חברות ויישומים, במטרה לשפר את מדדי החשיפה של האתר, ובכך להגדיל את שיווק המוצר, השירות או המותג הנמכרים תחתיו.

המטרה הראשונה היא הגברת הזכינות במנועי החיפוש, כלומר, הבחינה של האתר כרלוונטי לשאילתות מפתח שהמשתמשים מחריגים במערכות החיפוש. שפר הזכינות מביביא הצגה מוקדמת יותר של האתר בתוצאות החיפוש, שאותן המערכת מציגה למשתמשים, אשר, ככל הנראה, יפניו לאתר בעקבות זאת.

השלב הבא מתמקד באופטימיזציה של תוכן האתר – זו הכוללת בין השאר קידום מילות מפתח, שימוש בכותרת H1 המובילה, אופטימיזציה של מטא תיאורים, ושילוב של קישורים פנימיים וחיצוניים.

סביר להניח שאופטימיזציה גורסתית של אתרים למנועי החיפוש תמשיך להוביל לתוצאות מרשימות – הגברת בראודי החשיפה גם לאתרים קטנים יחסית, הגברת בנוכחות, שיווק בעל תוחלת גבוהה, שיפור בקצב ההמרה של האתר ממבקרים ללקוחות, חיסכון במשאבי שיווק, והגברה ברווחיות. שלא כמו בשטחים אחרים בעולם השיווק המקוון, בשאילתה שופרתית של מנועות החיפוש קיימת דורשנות גבוהה מאוד של כישרון ומקצועיות, ולכן כדאי להעזר עם מומחים בעניין.

דילוג לתוכן