אופטימיזציה למנועי חיפוש היא ענף של תחום השיווק המקוון, שמתמקד בשיפור היכולת של אתר להופיע בעמודי תוצאות החיפוש האורגניים במנועי החיפוש. מטרת האופטימיזציה היא להגביר את התנועה האורגנית לאתר, דרך שיפור חווית המשתמש, תומך בשיפור תקני, הגברת ריכוז המידע למנועי החיפוש ועוד.
כחלק מתהליך האופטימיזציה, חשוב לחקור ולהבין את המנועים בהם אנשים מחפשים את המידע, המוצרים או השירותים שלך. זה יכול לכלול חקירת המילות המפתח, חקירה על דרישות המשתמש והתנהלות עסקים כללית. אחרי שנראה שהבנו את הצרכים והדרישות של המשתמש והמנוע, כלולים אנחנו נרכוש ערכים חשובים לעמודי האינטרנט שלנו דרך מבחן המילים המפתח, בחירת הקישורים הנכונים וערכת קישורים.
אחרי קבלנו את הערכים החשובים, אנחנו יוצרים או משפרים את המבנה הטכני של האתר, גם כן ערובת הבאוס של נגישותם, מהירות הטעינה וגם המודולריות הטכנולוגית.
על המנועי חיפוש לעבד את המידע שלנו למען כל הדברים שדיברנו נעשו באופן מקוצר ובלתי מעט עם מתימטיקת גלגול העיניים למסור השפעה מוחדת שלנו לשם בניית ראוטיזם המנורה.