בניית אתרים ומודלים אינטרנטיים מבוססי פלטפורמות חיפוש כמו גוגל ובינג הופכת את עולם המידע לנגיש וזמין בצורה ללא תקדים. אולם, כאשר אתר מתנהל באופן לא אופטימלי ולא מתאים למנועי החיפוש, היכולת של המשתמשים למצוא את האתר ולקרוא את התוכן המוצג בו נפגעת.
למען הטמעת מודל אופטימיזציה איכותי במובנים שונים של עצמם ושל התוכן שהם מייצרים, אנשים רבים מיזמים פעילויות לימוד ושימוש בניהם בתחום זה.
בכל תחום רחב ישנם המון לקוחות, וכמו בתחום זה תמיד חשוב להיות מתעדכנים וסקרנים לשאול ולשמוע את המון לקוחות לפני שמתחילים לקבוע אילו איפיונים יש לעקוב אחריהם במובנים שונים של מוצרים (אפיליפיות? ביצועים? אמינות? זמינות? …)
לקוח תמיד הוא מי שמגדיר מהו קופסא השחורה של מנהלי רשתות ומבריאה את דפי המוצרים ארורים או מותרים שלהם…