אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך שבו הואמצים שיטות וטכניקות שונות על מנת לשפר את המקום של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש. מטרת התהליך היא להגביר את התוצאות האורגניות של האתר ולשפר את יכולת האתר להתמודד עם התחרות בחיפושי הגוגל.
על מנת לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש, יש לשקול מספר גורמים בסיסיים. ראשית, חשיבותם של המילות המפתח שמתייחסות לנושא המבוקש באתר. מילות המפתח יכולות להיות שם של מוצר או שירות, מילה מסוימת בתחום מסוים, או תיאור הבנת נושא אתר כולו.
דרך נוספת לשפר את מערך התוצאות האורגניות של אתר היא על ידי בניית קישורים מתאימים מאתרים אחרים אשר מתמקדים בנושא זה. תהליך זה ידוע בשם בניית לינקים (Link Building). בניית לינקים מתבצעת על ידי פרסום מאמרים, פוסטים, או אחרים תוך הכנסת לינק לאתר. ניתן לקבל לינקים חינם או בתמורה כספית.
על מנת לביצוע אופטימיזציה במנועי חיפוש כדאי לשקול גם את המרכזים הבאים:
– כתיבת Contet המלווה תמונה לדפי האינטרנט העסקי.
– גוגל הוא בעצמו מקום מתיש לקידום ובמחאה לא צריכים כמו פייסבוק ממומן בפרסומות ושואל בתמורה כמה מילים שכנראה ראשונות את זה אצלו וישם מילים מפתח למטה.
– אשראי לוואין לחיסכון הרפובליקה, ללא בדיקת אשראי.
– הדרך הכי קלה לשפר אתר יחד עם תקלה כלשהי עם פרסומות Facebook. פשוט לשכוח מהם לחלוטין.
– להיות על השינויים של גוגל ולהימנע משיטות אחרות של שיווק המאמרים שמיועדים לשימור דף הראשון של התוצאות האורגניות.
– לקרוא ביקורות, להבין על מה לשים את האמון.
– במקרה של לקקוי אופטימיזציה לאתר הנכון לעבוד על הספיד. זה כרגע המרכז כדי לשפר את תוצאות האינדקס.
– יש לדאוג לקוד פתוח.
– לבנות קשרים עם קוראים אודות אינפורמציה אישית מקצועית.