אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך שמתקשר בין אתרי אינטרנט לבין מנועי החיפוש על מנת לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש האורגניות. המטרה העיקרית של אופטימיזציה למנועי חיפוש היא להגביר את התנועה האורגנית שמגיעה לאתר, ולשפר את התוצאות האורגניות שבהן האתר מופיע.

כאשר אתר מתחרה למילה מסוימת במנוע חיפוש, המנוע יערך יידון בין כמה גורמים כמו תוכן האתר, שקילות המילה לחיפוש הנל, מילים מפתח רלוונטיות ועוד. תהליך האידון די מורכב ויכול לשנות ממנוע למנוע אך הדבר שקבוצת המתקים היא תמיד עלולה לשפר או לשפר את מעמד האתר האורגני.

אופטימיזציה למנועי חיפוש יכולה להתרחש בכל אחד מהרחבים הבאים:
– אופטימיזציה מבנית: מתבצעת בשלב פיתוח האתר כאשר הגאליות נלקחות בחשבון למנועי החיפוש כבר בשלב הראשוני.
– אופטימיזציה מטא-תוארית: מטא-תגיות (Meta tags) הן ערכי מידע שמשתמש בהן מנועי חיפוש כדי לקבוע מה בדיוק מפרסמים באתרך. מידע זה אינו מועצם משם “מידע מטא,” אבל דוגמת מילות המפתח ותיאור דף שנמצא בתגית .
– תוכן בעליל: הכתבה בעליל עשוי לספק למנועי החיפוש תוצאות עולה בזכות שקילות מילים שקיבלנו למילים המפתח וכן מתוך התכנים אחרים בדף (בכמויות)
– קישורים חיצוניים ופנימיים: להשפיע על אתרים קיימים או בנייה של אתרים חדשים שיכינו לך קישורים חיצוניים איכותיים
– כתיבת תוכן איכותי: כתיבת תוכן איכותי ומקורי בלבד, רעיונות חדשים ועוד יגבירו את את השקילות המילים שבהן מרוויח האתרך
– שיפור ברירת המחדל: ראשית כדאי לתכנן את האתר שלך ברירת מחדל לפי סטנדרטים המתחזקים בעקביתות ואז לשפר את מערכת ההגברה בתצורת האתר, זה יעזור לך בעתיד לשנות משהו בנוסף לא מעט כדי לנצל את הניסיון שברירת המחדל של האתרך.

דילוג לתוכן