תיעוד אתרים למנועי החיפוש הוא פרק חשוב ומרכזי בדרך להצלחה של כל פרויקט דיגיטלי, אך עבודה עצמית ללא מגע בנושא ירתיעו ויסכלו את התהליך. כמה נושאים בסיסיים שיש לדעת כאשר אנחנו מתחילים לעסוק ב- SEO.
א. מחקר מילות מפתח
בסיס כל פעילות SEO מתחיל במחקר מילות מפתח. מילות חיפוש מחקר מרחביות במנועי חיפוש כמו גוגל, מהוות את התשתית להגדלת התנועה לאתר שלך. ניתן לקבוע את מידת התחרות על כל מילת מפתח וליישם את המילים שיש להן את הכוח הגדול ביותר לתוצאות החיפוש.
ב. טכניקות ייעוד
אופטימיזציה on-site של האתר היא חלק בלתי נפרד מעבודת SEO. זו מערכת של גורמים כמו טקסט, HTML, מידע אתר, חיבורים וקבצים, ההיבטים האלה מחייבים אופטימיזציה טכנית מתקנת לצורך השפעה חיובית על דירוגי המנוע.
ג. חומרה התוכן
מערכת הפרסום באתר והיכולת למצוא כתובות מעניינות, עדכניות ואיכותיות הן עבודתך הראשונה. חומר גלם איכותי מהווה את הבסיס לבניית קישורים, וללא כתובות המתאימות לשוק ולקהל היעד – לא ניתן להשיג תוצאות במנועי חיפוש.
ד. אינדיקציה של SEO
ישנם כלי עזר שונים אשר יכולים למדוד את הצלחת הפעילות והשפעת האופטימיזציה, כמו Google Analytics, בעזרתם ניתן להתאים את הפעילויות לפי המטרות שהוגדרו.
אזכור שאין שני אתרים דומים ולכן, מידע זה אינו נוגע לכל האתרים. ובנוסף, אلגוריתמים מתעדכנים בתדירות גבוהה, אז תוכל להיות שמדויק כרגע שבו קראת, כמה מהשיגים האלה אינם רלוונטיים כבר. קח בחשבון זאת במהלך העבודה שלך.