איך יוצרים קהל מבוסס לקוחות בפייסבוק

יצירת קהל מבוסס לקוחות, בפייסבוק: מינוף נתונים לשיווק ממוקד   בנוף ההולך ומתפתח של השיווק הדיגיטלי, פייסבוק נותרה פלטפורמה בעלת השפעה, המציעה אינספור כלים ותכונות המאפשרות לעסקים להתחבר לקהל שלהם בדרכים משמעותיות. אחת התכונות הבולטות היא היכולת ליצור קהל מותאם אישית על סמך נתוני לקוחות קיימים. פונקציונליות זו מאפשרת לעסקים למקד מחדש את הלקוחות הנוכחיים … המשך לקרוא איך יוצרים קהל מבוסס לקוחות בפייסבוק