בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, התנהלותנו ותנהלות העסקים נקבעות לא מעט על ידי המדיה החברתית. המדיה החברתית היא גידול מאוד חשוב לכל עסק, הן מבחינת חשיפה לקהל, הן מבחינת שמירה על מעמדו בשוק. לכן, חשוב להכיר כמה איסטרטגיות שיווק במדיה החברתית שיכולות לעזור לנו.
1. קהל מקום: כל עסק צריך לבחון את קהל המטרה שלו ולפי זה לבחור עמוד רלוונטי במדיה החברתית. לא כל פלטפורמה מתאימה לכל קהל. לדוגמה, אם קהל המטרה שלנו הוא בני נוער, יהיה לנו משתלם להשתמש באינסטגרם מאשר בלינקדאין.
2. תוכן משייך למותג: מאמרים, סרטונים, דיונים, תמונות – הייחוד של כל מותג הוא מה שיוצר חשיפה לקהל, ולכן זו כלי שלא ניתן לוותר עליו.
3. תדירות: יש להתעסק בעמוד שלנו במדיה החברתית באופן קבוע. עמוד שאינו מעודכן משאיר חותם של מותג שאינו פעיל.
4. שיווק ממומן: כאשר אנחנו מוכנים להשקיע קצת יותר, פרסום ממומן יכול להגיע לאנשים רבים יותר ממה שנעשה באופן אורגני.
5. שיחה עם הקהל: מדיה חברתית אינה חד כיוונית. היא מעניקה הזדמנות להתממשק עם הקהל ולקבל ממנו משובים.
אלו רק חלק מהאסטרטגיות שניתן להתשמש בהן במדיה החברתית. אבל זו תחילה טובה להכנס לעולם השיווק המקוון. הקיים לא תמיד תהיה כמו העבר, והמציאות היא שהמחר הוא כבר כאן.