השיווק במדיה החברתית הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של עסקים ומותגים בעולם המודרני. המדיה החברתית מציעה אפשרויות ליצירת קהל יעד ממוקד, יצירת קשר ושיתוף פעולה עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, יצירת תמונת תדמית חיובית ובניית מותג יעילה וזולה יחסית לעומת ערוצי שיווק מסורתיים.
לתקרת הקוראים אבל, לצאת רואה אור במדיה החברתית המדריך הזה האבל למשקיעי הזמן, משאבים וכסף הנוכחים באיומים לעיתים קרובות על שיווק במדיה החברתית. זה יכול להיות כי הם לא מקפידים לנקות את שלושת החובות שיווק במדיה החברתית, כדי שיהיה קל יותר להבין כיצד לפעול כאשר המנת התקציבית או הזמן קטנה.