אסטרטגיות שיווק ברשתות החברתיות הן מקום לא נפשע של כל מסלול שיווקי. מכיוון שרוב התנועה האינטרנטית מתרחשת דרך מדיה חברתית כוללות Facebook, Instagram, Twitter ו-LinkedIn, חייבים המשווקים להרטיב את רגליהם בים הזה אם הם רוצים להבטיח שהמותג שלהם נשאר בראש ובראשונה של לקוחותם. הנה כמה אסטרטגיות מרכזיות לשיווק במדיה חברתית:
1. הקמת מרכז התוכנה שיווקי: במקום להקדיש מאמץ ליצירת תוכן מותאם אישית לכל פלטפורמת מדיה חברתית, ממקד להפוך את האתר שלך למרכז התוכנה השיווקי שלך. משמע הכוונה היא שהאתר שלך יהיה מקום בו תוכל להפיק תוכן שמגיב לצרכים של לקוחותיך וגם ניתן לשיתוף ברחבי המדיות החברתיות.
2. אינטראקציה והתרסה: לא חייבים להיות מושלם בזמן ההשקה של המוצר שלך. במקום זאת, אתה יכול לשתף את לקוחותיך בתהליך הייצור, לשאול את גיל ה- prototyping ולעבוד עם סיפוקלאף שלך לשיפור ולשדרג את המוצר.
3. שימוש במדדים כמו של משווקים: במקום להתמקד רק בכמות הלייקים או העוקבים, מטרה להתמקד גם במדדים אחרים כמו מספר השיתופים, התגובות, וצפיות הוידאו. מדדים אלה יעזרו לך להבין איך הקהל מגיב לתוכן שאתה משתף.