הרחבת פעילות באמצעות מדיה חברתית היא לא סתם צעד נוסף לעבר החשיפה של המותג או העסק שלך, אלא דרך חשובה, ממוקדת וישירה ליצירת מערך שיווקי מעולה. אישורי גשמייה של כל האסטרטגיות הממומנות, גם הגדולות מבינן יכולות להתממש באמצעות שילוב של מספר בטוויטר, פרסום ממומן בפייסבוק או אפילו סרטון ביוטיוב.
הראשון והחשוב שבכלל האסטרטגיות הוא הכרה עמוקה וממוקדת של קהל היעד שלך. מי הם? מה הם אוהבים? באיזה שעות הם הכי פעילים ברשת? כל אחד מתשובות אלו יעזורו לך לייעל את תרשימי העבודה שלך במדיה החברתית.
השלב הבא הוא בניית אסטרטגיה ממוקדת. אני ממליצה לבחור כמה מטרות שונות ולעקוב אחר התקדמותך לעבר השגתן. קבע מטרות שהן ספציפיות, מדידות, ניתנות להשגה, רלוונטיות ונמוגות בזמן (SMART).
לאחר שקבעת את המטרה שלך, אתה יכול להתחיל לשלב כלים מגוונים ומדיה חברתית שונה כדי לעשות את העבודה. כמה פלטפורמות פופולריות הן: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube ו-LinkedIn. הכל תלוי במטרה: האם אתה מעוניין לקדם מוצר, לחשוף בלוג, להגדיל את מעגל ההשפעה שלך?
האמת היא, שאין דרך נכונה או פשוטה לעשות את זה. אבל כאשר אתה יודע את המטרה שלך, מבין את הקהל שלך, ואתה מכוון על המוצרים המדויקים שהקהל הזה יאהב, אתה יכול להתאים פעילות מדויקת ויעילה כדי להגיע למטרה שלך.
לבסוף, אסטרטגיות שיווק במדיה החברתית הן שינוי ניכר באופן שבו עסקים הקטנים והגדולים מחפשים להשיג חשיפה ולהשגיח על הלקוח המודרני. שלווה על עצם השימוש באינטרנט כאמצעי שיווק שונה מהמוכר בצורה דרמטית, וזו הזדמנות שאנחנו ממליצים לא לפספס.