אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית

אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית הן כלים ושיטות שמשמעותם לקדם את המותג ולשווק את המוצרים של החברה באמצעות רשתות החברתיות באינטרנט. מדובר באמצעי תקשורת חשוב, שהתפתח במהלך העשור האחרון והפך לפלטפורמה אפקטיבית ביותר לקידום מוצרים ולהתקשורת ישירה עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.

לקידום מוצרים במדיה חברתית יש מספר יתרונות בהשוואה לצורכי ההוצאות והמאמצים הנדרשים בצורות אחרות של שיווק. לדוג' פרסום במגזינים, טלוויזיה או רדיו. למעשה, במגזין למשל, הפעם הראשונה שתפרסם בו, סביר להניח שקהל היעד שלך לא יעמוד בדיוק בתמונת הצרכים של הקהל הנרצה שלך.

סיכונים כאלה ניתן להפחית משמעותית, על ידי בניית קהל יעד ממוקד במדיה החברתית. עם הזמן, הרשתות החברתיות והפולחנים הסוציאליים שלהן הפכו להתפשט במהירות עם מוניטין כלכלי נמוך, לידיעתכם (הם גם חינם), לכן נוח עלינו לשלב אותם בתוך החשיבה האסטרטגית שלנו.

שווקים ומכירות דרך מדיה חברתית

הדרך לשווק את המוצרים שלך היא דרך פתרון בעיותיהם של לקוחות הסופיים שלך, כלומר הפוטנציאל של הדברים שאתה מציע: לחברות. מוצרים/שירותים חדשניים יכולים לזכות בתשומת לב נרחבת יותר בזמן אמת מלאקוחות/לקוחות פוטנציאלים – דרך התקשורת האונליין.

יתרונות השיווק דרך המדיה החברתית

במקרים שברשתות החברתי כמו פייסבוק, טוויטר ויוטיוב (ועוד ועוד), יש הרבה נקודות חפיפה, ויש להתרחק מהן כמה שיותר. לעיתים, את עצמך (בלתי ידעת) (להחזיר לחיים חשבונות חברתיים נלווים, כאשר משתמשים מתחילים לספק הזדמנות להתרחק משורת המצופה).

בניית שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות המובילות בעולם

בניית שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות המובילות בעולם יש מגוון שמות לשיווק במדיה החברתית: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב, וימבו ועוד. באמצעות כלי אלכסון ניתן לבנות קהל יעד פוטנציאלי רחב למועצים שכמה חשיבות בניית קהל יעד פוטנציאלי (ולא רק קהל יעד פוטנציאלי) במדיה החברותית.

במקרים, רעיונות ייחודיים מניבות כשירות ברורה יותר ומרשימות מהרבה יותר, ומצפון לאן, גם על מנת להצליח בבניית קהל פוטנציאלי אחד או יותר.

דילוג לתוכן