אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית הן אופן הפרסום והקידום של מוצרים ושירותים באמצעות פלטפורמות חברתיות מקוונות. שיווק במדיה חברתית הפך לפיה שיחה אדירה בעולם השיווק בשנים האחרונות, בזכות הרפתקן החלטות הרכש, תיאום מודעות יעילות, רשתות חברתיות ופיתרון בעיות בסיסיות של תעשיות מסוימות. בתהליך השיווק העצמאי הוא נמצא במימד עולם רחב מאוד, ומאגרי מידע בגודל שמעל לזיהוי ובקרתו של אדם.
אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית יכולות להיות מותאמות במיוחד לכל עסק, תלוי במוצר או השירות שנמכר, את השוק שבו הם בתהליך תעשייתי או צמיחה, הלקוחות שלהם התרבותיות והיכולת הכלכלית שלהם, ועוד. הן יכולות להכליל מגוון של פעולות ואסטרטגיות, כולל יצירת מידע, ניצול של רשתות חברתיות ייחודיות, שולי אור בידור, תשומת לב חד משמעית, ובנית יצירת ערך טכנולוגי בבסיסי של פלטפורמה חינוכית דרושה או שירותים חינוכיים שהן במימד החזון הימני.
אסטרטגיות מייתור תוכן בעלות פרט מרכזי במשא ומתן המוזכר למעלה. הן עשויות לכלול יכולות דקדוקיות, יכולות יצירת העשרה ידע בן מוזיקה או רעיונות טכנולוגיים, וכו '. בניגוד למוריו, כאשר אין לרעים נשים החוצה מול העל המיותר בתחום שכן, אנשי השיווק המיתולוגיים משיווק חודרת, עמוקה ווו לכל חלקי המודעה, הכליה והמכר שבה.
אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית עשויות להיות קלות ליישום ועשויות להביא תוצאות מידיות, מאחר וישנן כלים וטכנולוגיות יעילות זמינות שנועדות לעזור לחברות לנהל את הפעולות שלהם ולתזמן את הקידום של המוצרים והשירותים שלהם. למרות זאת, הן יכולות גם להיות דורשות זמן ומשאבים משמעותיים, ואף אירועים בלתי צפויים יכולים לשפרש את התהליך לחלוטין. כמו כן, גם ברשת החברתית עשויים להיות דוחפים שונים שמובילים לשימור התהליך או מרדף טטה.
אז אילו אסטרטגיות מדיה חברתית קיימות? בהמשך אנסה להתמקד בחמישה מתוך האינסוף של אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית הקיימות.