אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית הן אופן איתור והתקשורת עם קהל היעד שלך באמצעות פלטפורמות המדיה החברתית, כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ויוטיוב. אלפי עסקים משתמשים באופן פעיל באסטרטגיות שיווק במדיה חברתית כדי להגיע לקהל רחב יותר ולקדם את מוצריהם או שירותיהם.
המדיה החברתית יכולה להיות כלי חזק לקידום מותג, חווית משתמש ותהליך רכישה. לא רק שתוכן טוב יכול להתפשט במהירות במדיה החברתית, אלא תוכן פוך ושנוי יכול להרוס את הנוכחות המקוונת שלך.
לפני שנתח את האסטרטגיות של שיווק במדיה חברתית, יש להבין את הקהל היעד שלך ואת יעדי המרקטינג שלך. מהם המידעים שיש לך על קהל היעד שלך? איזה תחום תענייני חייב את הקהל היעד שלך? טווח הגילאים? החובבים? התוצרתים וההתנהלות? המידע הייחודי הזה יכול לשמש בתכנון ובהתמודדות עם אסטרטגיות השיווק שלך.