אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית

אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית הן השימוש בפלטפורמות ורשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדין כדי לקדם את העסק שלך וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים.

השווקים הם הסיבה העיקרית שבהן יש לאתרים חברתיים יתרון על פני פלטפורמות טכנולוגיות אחרות, יחד עם מרכזיות האדם של הרשתות והמאפיינים החברתיים שלהן. בעלי עסקים משתמשים בשיווק במדיה חברתית כדי ליצור קהל וקשרים, לשפר את יחסי הלקוחות, לבנות מודעות ולקדם את המותג שלהם.

המדיה החברתית מאפשרת לעסקים לידע מה מעניין את הלקוחות שלהם, לשמוע את דעתם ולתת את התשובות המתאימות. זה הופך את המתווה החברתי לכלי מרכזי בתהליך השיווק ובנית האסטרטגיה.

בניית אסטרטגיה שיווקית במדיה חברתית כוללת תהליך של מחקר מכל הסוגים, תכנון ובניית תוכן, פרסום וקידום, תשובה ללקוחות ופידבק, בקרה ומדידה ושלבי ניתוח בסוף הדרך בהם טעמים את השיפור והחיזוק הרגילים. תהליך זה מתרחש על פרקי זמן קבועים – די תקופתיים – ונטו לעזור במעקב אחר המועדון והחומר.

דילוג לתוכן