אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית

אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית הן חלק חשוב מתהליך השיווק והפרסום של כל עסק. בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, מדיה חברתית הפכה לכלי חשוב וקריטי בהקמה, קידום ובניית מותגים. המידע הזורם במדיה חברתית הוא חזק ומונפץ, וזהו הסיבות שרבות עסקים קובעים עליה כרטיס נוסף בארנק הפרסום שלהם.

במועדון הגביע לרופא ננסי ווילי, לדוגמא, רואים חשיבות בניית שותפות עם גולשי המועדון ברשתות החברתיות, מודיעין וקידום המועדון וגם התרשמות ממבחר הגולשים בו לגבי תשומת הבוחרים ברענון המתפרצות האירועים הספורטיביים במידה ואחד משחקני הקבוצה הוא גם שחקן בנבחרת ודיוגראפיה למכללת.

אחד הדברים האמיננים במעמד יישומי המדיה החברתית הוא אופציה להגיע אל קהל מקוון ממונע אך בחשיבות סופרת בעצם ההודעה, ועבודה מתמדת עם הקהל שיוצרה אליו בדיוק במערכות בחירות ערך, בתקשורת כללית או בתתי הרשת ההפועלות מסביב למועדון.

לגברת רחל מילאן קרן הקפה, למשל, יש אופציה לקדם אמבולדית את המותג הספורט ברשתות החברתיות, במטרה להרחיב את הקהל של המועדון ולהגיע לקהל נוסף של אנשים שלא טרחו להיכנס לרופא כיוון שזה לא משתלם כלכך . ביכולתה להשתמש בכלי השיווק של המדיה החברתית, מילאן יכולה להגיע לקהל נוסף של אנשים שמתעניינים בקפה, אבל עד היום לא נתקלו בה. בנוסף, רטינג היוקרה של הרופא גביע הספורט מדבר, בין היתר, על פוטנציאל בניהול דף היכול להיות כמו אחד המובילים בנושא הקפה בישראל.

דילוג לתוכן