במידה ואתה מנהל עסק או משווק, כנראה שכבר הבנת שמדיה חברתית היא אחת מהכלים המרכזיים לשיווק וקידום מוצרים ושירותים בעידן המודרני. אם לא ביצעת עדיין אסטרטגיה דיגיטלית ברשתות החברתיות, זהו הזמן לעשות זאת. כלום לא יכול להיות יותר חשוב משימוש במדיה חברתית כדי ליצור יצירת קשר עם לקוחות קיימים ומטרתיים חדשים.
ישנן מספר אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית שיכולות לעזור לך לנצח בתחרות הסביבתית ולהרחיב את קהל היעד שלך. הנה כמה מתוך האסטרטגיות הפופולריות ביותר:
1. יצירת תוכן איכותי: תוכן הוא מפתח חשוב כאשר מדובר במדיה חברתית. זהו הדבר הראשון שלקוחותיך יראו, ועליך לוודא שהם ישתפו אותו עם חבריהם. יצירת תוכן מרתק, מועיל ולעיתים גם מרגש יכול להעניק לך מעבר לקוחות נאמנים, ולגרום להם לחשוב תמיד עליך כאשר הם זקוקים למוצר או שירות שאתה מספק.
2. בניית יותר מקום למעוניינים לשתף: מדיה חברתית מבוססת קהל, ועליך לוודא שיש להם המון דרכים לשתף את התוכן שלך. יצירת פתרונות פשוטים כמו כפתורים לשיתוף חבר או ליצירת קישור או להכוונה ליציאה נוספת לעזור לקהל שלך לשתף בקלות.
3. אופטימיזציה למנות הזמן הנכון: בדיוק כמו באינטרנט כולו, ישנן מנות זמן טובות ורעות לפרסום במדיה חברתית. לעיתים יום בו יש לך ההשקה של מוצר חדש הוא טעים ביותר לפרסם ברשתות החברתיות הפופולריות, בעוד לעיתים לפני אירוע גדול כמו חגיגות יום האם או חג הפסח הפוטנציאל למכירות וקידום קנייה הם הכי טובות.
4. שיווק בשותפות: לעיתים כדאי לשתף פעולה עם חברת צד שלישי לפרסם ולשווק את המוצר או השירות שלך. השתיקה המשפטית מופעלת לאורך הסודיות הקדומה או המוגנת ממדיה חברתית, יוכלו לנצל את הקהל המגוון והרחב של אותה חברה לקדם את העסק או המותג שלך.
5. רקע עסקי אישי: כמנהל עסק ומשווק, מידע צריך להיות לחפוף שקיבלת על לקוחות הקיימים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעקב אחר פעילותם ברשתות החברתיות, או פשוט לשאוב ממדיה חברתית נתונים משניהם גוררות לך מידע נוסף על הקהל שלך, התנהלותיהם, שפת הגוף ורגשותיהם, שזה יכול לתרום לך מאמר נוסף ומעשה שהם יכולים לבצע.
מה גם שביצוע אסטרטגיות זו ממש באזור הדיווחים והניתוק!