אסטרטגיות שיווק במדיה חברתית

אם אתה בעל עסק קטן או בינוני, הסיכוי הוא שתעבוד עם מדיה חברתית כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך. זה מה שמשפיע על הקהל שלך, גורם לגיוון בעניינים ואפשרות לבנות קשרים חדשים ומקצועיים.

חברות גדולות משקיעות מיליוני דולרים במדיה חברתית לשם קידום מותגים, לעיתים כאלו שכבר רשמו נוכחות במדיה הזו.

אז איך גם אתה כעסק קטן או בינוני יכול לנצל את אותה היכולת העצומה?

הנה כמה אסטרטגיות מדהימות ששוות לנסות:

1. הקפצת הבאנרים: השתמש בטכנולוגיה שקיימת יותר ותקפה יותר כדי להביא לך שופע של לידים. כיום ניתן לעשות באנרים בעזרת פירסומות בווידאו או קמפיינים שתפיסו את תשומת הלב של קהל היעד שלך.

2.במקום לתת לפרסום על דף הבית שלך לרוץ כל הזמן, ניתן לפרסם מבצעים או הטקותים בכתובות אתר. כך תתעורר עניין ונוצר דינמיקה.

3.בניהות: בניית קהילה מסבירת פנים מראש שם המותג. חשוב לבדוק קצת את השוק לפני ולראות איפה הם נמצאים. לדוגמה: מישהו שמתעסק במוצרים לגילאי 13-20 יכול לשתף פעולה עם סטארט אפ מתקתק של פיתוח מערכות וליצור איתו חתימה

4. חשיפה בפרופילים אחרים- כמו אתרים מקצועיים מומלצים, וובינרים, או אפילו פוסט בלוג עצמאי על אוהדי המותג. גם מעניין לעקוב אחר חשיפה במדיות

5.שיתוף קהל: זה הזמן הכי מנצח כדי לבשל רעיונות חדשים, מגרדים למהות העיניין ובונים קשרים פרטיים נצחיים.

6.מיילים ממטען חזק: ניתן להכין קמפיינים דינעמיים ומיוחדים מסוגם לקוחות במייל. למשל: אם אתה מעריך את לקוחותיך ניתן לשלוח מבצע פרטי רק להם או לשלוח הנחה בשביל לקוחות שאחרים לא קנו שנה.

7.השוואה: לראות מה עובד לצרכנים של שירותים דומים שלך , לראות איך ניתן אפשר לשפר שירות.

מדובר כאן בחלק קטן מהאפשרויות שקיימות לך כעסק קטן ובינוני. השמייק שימוש בהן לבין הם יציבים ושליטים, אי אפשר לחשוב על חיים בלעדיים

דילוג לתוכן