אסטרטגיות שיווק ברשתות חברתיות

בעידן שבו נחשב שהמידע ממקומו שני בחשיבותו למזון ולמים והשפעת השווק הדיגיטלי מגיעה לכל מקום, האסטרטגיה השיווקית של הארגונים הפכה להיות בלתי נמנעת. שיווק ברשתות החברתיות הוא אסטרטגיית שיווק/פרסום שמאפשרת לארגונים להגיע לקהל של מיליונים, לעודד שיחה דו צדדית ולבנות קשרים. כאן, אנו מעמיקים באסטרטגיות שיווק ברשתות החברתיות.

שלושת המרכיבים העיקריים של כל אסטרטגיית שיווק ברשתות חברתיות הם המטרה, הקהל, והתוכן.

המטרה: לפני שאתה יכול להתחיל לחשוב על אסטרטגיה, עליך להבין את המטרה שלך. מהו המטר שאתה מנסה להשיג? האם אתה מנסה להגדיל את מספר המעריצים שלך? להגדיל את מספר הצפיות לווידאו שלך? למכור מוצר חדש? המטרה שלך תישפע על אסטרטגיית השיווק המסוימת שתבחר להשתמש.

הקהל: מי הם אנשים שאתה מנסה להגיע אליהם? מהם התנהגויותיהם? העדפותיהם? האינטרסים שלהם? כדאי לשים לב שלא כל קהל מתאים לכל רשת חברתית.

התוכן: התוכן הוא מרכז הכבידה של תכנית השיווק שלך. הוא יכול להיות בצורת תמונות, סרטונים, מאמרים, פוסטים בבלוגים ועוד. הדבר החשוב הוא להבטיח שהתוכן מתאים למטרה שלך, מדבר לקהל שלך וכמובן, מותאם לרשת החברתית שעליה אתה מפרסם.

עם התכנים האלו ביד, אתה יכול לקבוע לאיזה קהל-יעד אתה מנסה להגיע, איזה מסרים הכי הולמים להעביר אליהם, באיזה ערוצים לתקשר, איך לאפשר לקהל להגיב ולתקשר מצידו, איזה מטרות להגדיר ומהם המדדים הרלוונטיים למדידת ההצלחה. מדובר בגישות אסטרטגיות שהן שלם גדול הן בנפה.

דילוג לתוכן