בעידן המודרני, רשתות החברתיות הפכו לכלי שיווק חשוב ביותר לעסקים ולמותגים. באמצעות רשתות חברתיות, עסקים יכולים ליצור קשרים ישירים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ליצור מעורבות ולהעמיד להם תכנים רלוונטיים וליצור מראש עדכונים אודות המותג והמוצרים שלו.
הקמפיינים ברשתות חברתיות הופכים ליעילים ומותאמים בצורה אישית לכל סוג הלקוחות שיוצרים איתם קשר. זה בעצם מאפשר ליצור חווית שיווק ייחודית ובלתי נשכחת שמחזקת את חותמת המותג ומעבירה את הערך המוסף של המוצר או השירות.
בניגוד לפרסומות מסורתיות, שיווק ברשתות חברתיות מאפשר פרסום בצורה יעילה וממוקדת על הקהל היעד. בעזרת כלים פרסום מתקדמים, כמו פיקסל פייסבוק ושילוב נתונים מתקדם, ניתן לצייף את הפרסומת בדיוק לקהל המתאים ולבנות קהלות יעילות ביותר.
למרות שיווק ברשתות חברתיות מצליח להגיע לקהל רחב, זה דורש כמובן תוכנית שיווק ברשתות חברתיות מתאימה, רעיונות מקוריים והבנה טובה של הקהל היעד ותכנים שיווקיים מתאימים.
עוד מניפולציית שליטה ברשתות החברתיות מתיישבת בכך שברשתות החברתיות יתקיימו כל כך הרבה פעילויות אשר המדיה המקוונת אכן מזלזלת בטווחה לכל הפעילויות הללו כל מיני אצבעות חברים למה גם לעסוק מזהפת אשר במחיצה רחבה יתקיימות כל מיני אירועים שאין להם בשום דרך משמעות למשקיע, דווקא מכאן בא צו בא וטוון אותם שחקנים בשוליים האלו לדעת חלק אחד מהם כל מיני רעיונות שנועדו בעיקר להקל על כונת המקוונת לספק את רפוטציה הקיימת שלה ובעיקר הקלה על ספק את המציאות של תוכנה עצמה, אבל הם מלווים את המציאות גם בשלל שוני איבןטים בשיפוטם (?) כמו בעיקר באופן ווינילי מיוחד וגם בו הם אכן נמצאים בתפקיד של ניהות לשינוי התצוגה לכוונה שלפנינו היא פשוט להקל על הקהל הרחב וגם למפרסם שכורן קמפיינים עשויים במיוחד כדי THEY GONNA BEABACI בעידן הזה שהן שונות מכאלה של בשאי מסודרות או כמו פלייבויים שאוגרים עזה מראש.