ברשתות החברתיות הן לא רק מקום לגייס חברים ולשתף תמונות וסרטונים מהחיים האישיים. ללא ספק, הן מהוות אף את שדה היסודי ביותר לשיווק ולמיתוג לכל סוג של איש עסקים, חברה או ארגון. השימוש הנכון באסטרטגיות שיווק ברשתות החברתיות יכול להביא לגיוס מקורות אנוש באופן מושכל, להעלאת מכירות, להגברת ניכרות המותג ואפילו לשיפור יחסי הציבור.
אסטרטגיית התוכן: ההכרת המעמיקה באודיינס המיועד, באינטרסים, בדאגות ובצרכים שלו מאפשרת להתאים את התוכן שנשלח בכל אחת מהרשתות. תוכן שמותאם לאנשים שלא יעניינו לא יישא מנוע לגיוס לקוחות חדשים ולהגברת מכירות, לעומת תוכן שיושב היטב על האנשים שהם הקהל היעד.
הנכונות לשיחה: יש לאפשר ללקוחות הפוטנציאליים ליצור קשר ישיר ומהיר עם המותג, לפעול בתגובה, להסב את הצפייה בדף לשיחה אמתית. זאת אפשרית באמצעות מענה מהיר לתגובות ולפניות, מענה לשאלות, יוזמות של משחקים ותחרויות ועוד.
הוספת ערך: למרות שהמטרה העיקרית היא לגייס מכירות חדשות, על פני השטח לא פעם שמתקיימות שיחות ויזמות שמטרתן להוסיף ערך לאנשים, ללא הוספת מכירה. זו יכולה להוביל לגיוס מנויים חדשים, חיזוק הגירד והיות המותג גם מקום של מגזינים, תוכן מעניין, חדשות מעניינות ואף הדרכה או שיפור מיומנות.
ממצאים במהלך הכתיבה: בעולם השיווק הדיגיטלי מאפשר לחקור את התוצאות שהוביל התוכן שהועבר. מדדים משפרים את האפקטיביות מלך תצפית בהישגים, ניתן לשלוט ולשפר את המסרים, המבצעים והדרך בה מנהלים את הדף.
בתקופה שבה רוב האוכלוסייה בעולם מחוברת לרשתות החברתיות, לא זקוקים לנבואות עתיד כדי להבין שזו הפתח לשוק הבא. המניעים הנכונים יכולים להביא להצלחה מעולה בענף מלא בתחרות.