אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית

אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית היא שימוש במדיה חברתית ככלי לקידום מוצרים ושירותים. מדיה חברתית כוללת פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב, בין היתר.

השיווק במדיה חברתית הוא אסטרטגיה מקוונת שבה העסקים ניצבים על אפשרויות קידום מסוג חדשות ללקוחותיהם. עם התפתחות האינטרנט והרשתות החברתיות, המחקרים נעשים במהירות גבוהה יותר מאי פעם, בקלות ובגישה אישית. החשיבות של נוכחות מקוונת היא נתונה נוף נוכחותה עיקרה של האנושות של המאה ה-21. זה מאפשר יכולת לסקר משתמשים, לאספק מידע מותאם אישית, ולהקל על אמינות וסקרנות בכל תחום שיש לך עניין.

דילוג לתוכן