אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית

אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית היא תהליך שמשתלב בין שימוש בפלטפורמות וברשתות חברתיות לבין אסטרטגיות שיווק עסקיות. השיווק במדיה חברתית מתעסק בקידום מוצרים ושירותים על ידי בניית יחסים עם הלקוחות וכלי השוואת מוצרים בלתי אורגנית בפלטפורמות המחוברות לאינטרנט.

האסטרטגיה המערכתית המבוצעת במדיה חברתית מבוססת על התחזקות ושיפור התמודדות עסקים וארגונים תוך כדי הכנסה לאינטראקציות חברתיות. ארגונים עסקיים משתמשים במדיה חברתית על מנת ליצור ולייצב את הקשרים הדינמיים שלהם עם לקוחות מתוך חומרת תוכן שונה כמו טקסטים, תמונות, סרטונים וכדומה. הפלטפורמות השונות של מדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין, מספקות כלים להגברת השיווק והמכירה של העסק והמותג.

בניגוד לשיווק ולתקשורת טרדיציונליים, שהיית הצרכים של הלקוח הייתה אפשרה בעזרת פרסומות דפוס ושידור אלקטרוני, השיווק במדיה חברתית מתבצע באמצעות התעסקות ישירה עם הקהל המטורף לידע עסקים.

בדיוק כמו בסניף בו היית מנסה לקדם את המוצרים שלך, במדיה החברתית המטרה היא קרבת העסק אל הקהל המטורף אליו הוא מעוניין להשפיע ולשפר את איכות החיים שלו. אך במקום שהקהל היה על מנת לקרוא פרסום בעיתון או לשמוע פרסומת ברדיו, הניצולות הגדולות ביותר נמצאות היום ברשתות החברתיות.

דילוג לתוכן