התקדמות הטכנולוגיה שכל איתנו חווה משנה את הדרך בה אנו מגרים את האינטראקציה שלנו עם המוצרים והשירותים שאנו משתמשים בהם. הרשתות החברתיות הפכו מאמצעי להתקשרות אישית לערוץ ראשי של מסחר ומכירות. חיבור המוצר לרשתות חברתיות, כלומר השילוב של המוצרים במדיה שלנו, משנה את הדרך שאנו מחקרים, מכירים ומקנים מוצרים.
על מנת להתמצא בעדן מערכתי המסחר הדיגיטלי, מוצרים רבים מומשקו עם תמיכה בתכליתית במגוון רחב של פלטפורמות רשת חברתית. מדובר בערכות כלים רחבות המונעות מתנהגות קניינית, צרכנית והתנהגות הרכישה, מה שמאפשר פיזור מידע מראשי תיבות לאינספור רשתות חברתיות כדי למקד המוני ולחנות מוצרים ומותגים.
דוגמה נהדרת לכך היא חלקיקי המידע שמוגשים כחלק מפרסום שיווקי שמפותחות למימושם של מוצרים מסוימים, או שרותים מסוימים והם משמשים כדי לצלצל לקהל את המוצר, להציג אותו באופן אפקטיבי וליצור קו ישיר של תקשורת.
בפעם הראשונה, אנו יכולים לייצר ולשתף תוכן, שיווק ומידע על מוצרים במהירות ובקלות בלתי נתפסת, מה שמקנה לנו לשחרר על הקהל הכללי תצוגה ישירה של המוצרים שלנו. הנפיק לנו את היכולת להדהים, למרגש ולהשפיע על הצרכנים שלנו, ובנוסף, לגרום להם להרגיש שהם חלק מהמותג.
לחיבור המוצר לרשתות חברתיות יש גם את היכולת להפוך את הלקוחות לשרתים של המוצר שלנו. שיתוף המידע על המוצרים ברשתות חברתיות מאפשר ללקוחות לשתף את חוויות המשתמש מחברים לחברים, חובבים לחובבים, ובנוסף לייתר בדו חשיבה משותפת.
בסיום, קיום ממשקי מדיה חברתית וחיבור מוצרים לרשתות חברתיות יכולים להגדילאת החשיפה למוצרים שלנו, להרחיב את העסק שלנו, להגביר את הקהל שלנו ולחזק את המותג שלנו באוגדנים רחבים.