לא משתמשים בהאשטגים?
אתם מפספסים הזדמנות מטורפת להגדיל את החשיפה ואת העוקבים בעמוד האינסטגרם שלכם!
בעידן של היום, ההאשטאג הפך לכלי רב עוצמה עבור אנשים שמשתמשים במדיה החברתית,
במיוחד בפלטפורמות גדולות וחזקות כמו האינסטגרם.
האשטאג הם המפתח להגיע לקהלים חדשים באינסטגרם!
גם עבור עסקים וגם עבור אנשים פרטיים, חשיבות האשטאג יכולה להיות משנה משחק.
זו גם דרך מצויינת למצוא תוכן שאולי לא הייתם נתקלים בו בשום צורה אחרת!
מה זה אומר?
במידה ואתם מחפשים דבר מסויים באינסטגרם,
אתם יכולים לרשום לפני זה בחיפוש – # ואז להוסיף את נושא החיפוש שלכם.
זה ימצא לכם את כל הפוסטים שעלו ויש בהם את אותו האשטאג!
האשטגים יכולים גם לעזור להגביר את המעורבות וההגעה על ידי הגדלת החשיפה בעמוד Explore של אינסטגרם (המציג פוסטים פופולריים).
זה אומר שגם משתמשים שלא עוקבים אחריך יכולים להיתקל בתוכן שלך.
אז איך אנחנו יודעים לבחור את האשטגים בצורה הנכונה ביותר עבורנו?
בבחירת האשטאגים, הקפידו להוסיף כאלה רלוונטיים לפוסט שלכם ולא רק גנריים.
1 – תחקרו את קהל היעד שלכם!
תנסו להבין את תחומי העניין וההעדפות שלו.
באילו האשטגים הם משתמשים? מה הם אוהבים?
2- תנתחו את המתחרים שלכם
תמיד חשוב לדעת מה המתחרים שלכם מציעים!
תבדקו את ההאשטאגים שבהם הם משתמשים, תחקרו עד כמה הם חזקים ומה השימוש בהם.
זה יכול לתת לכם תובנות לגבי מה עובד עבורם!
3- השתמשו בכלים שיכולים לייצר לכם אשטגים!
בעידן של היום יש הרבה כלים ואפליקציות שיכולות להציע האשטאגים רלוונטיים על סמך התוכן או התעשייה שאתם מציעים.
4- תהיו יצירתיים – אל תפחדו מיצירתיות,
לפעמים זה מה שיכול להפוך אתכם לגדולים יותר ולתת חשיפה משמעותית לעסק שלכם!
5- תגעו בכל הנישות שלכם – במידה ואתם עסק שעושה כמה דברים במקביל,
תמיד תתנו לכל חלק את הדגש.
אין לדעת מה אנשים יכולים לחפש היום!
6- תהיו אותנטיים – אל תזרקו מילים אקראיות יחד ,
זה יכול ליצור לכם בלאגן ולהגיע להמון אנשים שאתם בכלל לא רלוונטיים עבורם.
תחשבו מה כן יכול להיות הגיוני שיופיע אצלכם!
אז במה האשטגים מועילים לנו?
1- מעורבות מוגברת: שימוש נכון בהאשטאגים יכול לגרום ליותר לייקים, תגובות ושיתופים, ובכך להגדיל את שיעורי המעורבות.
2- צמיחת עוקבים: על ידי הפיכת התוכן שלך לגילוי לקהל רחב יותר, יש לך סיכוי טוב יותר להגדיל את ספירת העוקבים שלך.
3- הזדמנויות עסקיות: עבור עסקים, חשיפה מוגברת יכולה להוביל ליותר מכירות, שיתופי פעולה ושותפויות.
4- משוב ותובנות: מעורבות עם קהלים באמצעות האשטאגים יכולה לספק משוב ותובנות חשובות לגבי מה שהקהל שלך מעריך ומצפה.
לסיכום,
האשטאגים באינסטגרם הם לא רק טרנד או תוספת מגניבה לפוסטים שלכם.
הם כלים רבי עוצמה, שבשימוש נכון יכולים להגביר משמעותית את החשיפה , העוקבים והנראות של מי שאתם!
בין אם אתם מותג, עסק או אושיית רשת.
עם ההבנה והשימוש הנכון בהם , כוחם של האשטאגים יכולים לקחת את אתכם לשלב הבא.