מדוע לוגו חשוב ?
לוגו | תוכן עניינים
הלוגוטייפ, המכונה יותר "לוגו" , הוא המצאה של המדפסות בתחילת המאה ה -19. מאז עליית התעשייה והייצור ההמוני, הלוגו הפך להיות חיוני לתדמית ולפרסום של מותג, חברה או איגוד. המילה לוגו משמשת באופן לא הוגן לשם סמל, מונוגרמה, או תג.
לוגו הוא ייצוג גרפי של מותג או חברה, הוא תוצאה של תקציר יצירתי ואחריו מחקר יצירתי מעמיק שמטרתו לייצג ולשפר את תדמית המותג או החברה. לוגו מתאפיין בבחירת הצבעים שלו , בחירת טיפוגרפיה ולעתים קרובות זו של סמל.
לוגו חיוני לזהות החזותית של החברה שלך, הוא מהווה נקודת התייחסות ומעביר דרכו את התדמית שלך. לרוב זהו השלב הראשון בכל תהליך תקשורת.
הלוגו מאפשר ליצור קשר ישיר בין המוצרים והשירותים השונים המוצעים על ידי מותג או חברה. זה אמור לאפשר לך לזהות את העסק שלך במבט חטוף. הלוגו חייב גם להתיישן היטב ולהחזיק מעמד לאורך זמן ולעשות רושם.
מהי מטרת הלוגו?
הלוגו שלכם מגלם את התמונה שלכם ומייצג את הבסיס של הזהות החזותית של העסק .
המטרה העיקרית היא לגרום לציבור לשנן במהירות וביעילות את התמונה הגרפית הזאת המסמלת את העסק שלך.
לוגו משמש בעיקר ל:
- לְפָתוֹת
- לשפר את התדמית
- לזהות את הפעילות, את השירותים, את המוצרים או את נקודת המכירה שלכם
- לתת משמעות לעסק
- חיזוק ההשפעה של המסרים שלכם,
- לאחד את הלקוחות סביב תמונה אחת
- לייצג את הצוות שלכם
- לתת לעסק שלכם אישיות ייחודית ולגרום לכם להתבלט.
לוגו מוצלח צריך:
- מייצגים את הערכים המהותיים של החברה
- להיות קריא בקלות
- פָּשׁוּט
- להיות ייחודי ולא נתון לבלבול עם הלוגו של המתחרים
- להציג סטייליזציה חזקה של האלמנטים הגרפיים
- להיות בר קיימא לאורך זמן
- להיות שמיש בהקשרים שונים תוך שמירה על שלמותו
- ניתן לשכפל בגדול או קטן
- לכבד את הקודים הגרפיים של תחום הפעילות שלה
- להיות זמין בשחור לבן
- לעמוד ביעדים שנקבעו במפרט.