לידים leads

לידים -leads

"לידים" מתייחסים ללקוחות פוטנציאליים או אנשים שגילו עניין במוצרים, בשירותים או בעסק שלך. אלה אנשים שהביעו רמה מסוימת של סקרנות או מעורבות, מה שמצביע על כך שהם עשויים להיות פתוחים ללמוד יותר על מה שאתה מציע. לידים יכולים להגיע ממקורות שונים, כגון ביקורים באתר, אינטראקציות במדיה חברתית, הרשמות למייל, פניות או צורות אחרות של מעורבות. תהליך יצירת הלידים כולל משיכת תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים אלו ואיסוף פרטי הקשר שלהם כדי שתוכלו לטפח את הקשר ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות משלמים.

3 דרכים לקבלה של לידים

 לידים דרך גוגל ממומן

קבלת לידים דרך גוגל הוא תהליך שבו פועלים כדי למשוך אנשים שמחפשים מידע או מוצרים דרך מנוע החיפוש של גוגל ולהפנות אותם לאתר האינטרנט שלך על מנת להשיג לידים

 לידים דרך רשתות חברתיות

לידים דרך פייסבוק ואינסטגרם הם אנשים שהביעו עניין בעסק שלך דרך הפלטפורמות  הם נחשבים למגעים פוטנציאליים שיכולים להפוך ללקוחות בעתיד. תהליך הקבלת לידים מבוצע דרך פייסבוק ואינסטגרם על ידי כך שהלקוח משאיר את הליד בטופס השארת פרטים מיידי

מאמרים נוספים בתחום

לפרטים נוספים

בקליק אין אנחנו בונים ומעצבים אתרים בהתאמה אישית

דילוג לתוכן