בהוספת מבצע לאתר חנות, המזניק העסקי מכוון להעלות את רמת הפעילות והעניין של הלקוחות במוצרים או השירותים המוצעים. זהו אמצעי יעיל להגברת המכירות, אך גם לפרסום מוצרים חדשים או לסיוע במכירת מלאי המצטבר. אתר חנות הוא פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת לבעלי עסקים למכור מוצרים או שירותים באינטרנט. האתר מכיל כרטיסי מוצר, תיאורים, תמונות וכמובן מערכת לביצוע ההזמנה והתשלום. על ידי הוספת מבצעים לאתר, המוכר מצפה להוסיף ערך ולהפתות את הקונים לבצע רכישה.
מדריך: כיצד להוסיף מבצע לחנות WooCommerce
WooCommerce הוא אחד מפתרונות המסחר האלקטרוני הפופולריים ביותר עבור וורדפרס, ומסיבה טובה. זה גמיש, ידידותי למשתמש ומשתלב בצורה חלקה עם מגוון ערכות נושא ותוספים, כולל Elementor. אם אתה מעוניין להוסיף מבצעים לחנות ה- WooCommerce שלך, עקוב אחר המדריך שלב אחר שלב:
- היכנס לממשק הניהול של וורדפרס שלך
התחל בגישה לממשק האדמין של הוורדפרס שלך. בדרך כלל, זה נעשה על ידי ניווט אל yourdomain.com/wp-admin בדפדפן האינטרנט שלך.
- בחר בסרגל הצד WooCommerce
בסרגל הצד, תראה כרטיסייה שכותרתה 'WooCommerce' או 'מוצרים'. לחץ על זה. זה יביא אותך לדף המציג את כל המוצרים של החנות שלך.
- בחר את המוצר שאותו תרצה למכור במבצע.
מצא ולחץ על המוצר שברצונך לשים במבצע. פעולה זו תפתח את דף פרטי המוצר.
- קבע מחיר מבצע
גלול מטה עד שתמצא את התיבה 'נתוני מוצר'.
בתיבה זו, תמצא שדות המסומנים 'מחיר רגיל' ו'מחיר מבצע'.
הזן את המחיר המקורי בשדה 'מחיר רגיל'.
הזן את המחיר המוזל שלך בשדה 'מחיר מבצע'.
- תיזמון של המבצע (אופציונלי)
ממש מתחת לשדה 'מחיר מבצע', תבחין בקישור שאומר 'לוח זמנים'. לחיצה עליו תחשוף שני שדות תאריך.
הגדר את 'תאריך תחילת מבצע' ואת 'תאריך סיום מבצע'. זה שימושי במיוחד אם אתה רוצה שהמכירה תהיה אוטומטית.
- שימוש באלמנטור כדי להבליט את המכירה
אם אתה משתמש ב-Elementor לעיצוב חנות ה- WooCommerce שלך, מומלץ להדגיש את המכירה בדף המוצר או אפילו בדף הבית.
עבור אל 'דפים' וערוך את העמוד עם Elementor שבו אתה רוצה להדגיש את המבצע.
השתמש בתכונת הגרירה והשחרור כדי להוסיף ווידג'ט, כמו סמל 'כוכב' או 'התראה', או אפילו 'מכירה!' ליד המוצר.
התאם אישית את הצבע, הגודל והמיקום שלו בהתאם לדרישות העיצוב שלך.
השתמש באפשרות התוכן הדינמי של אלמנטור כדי להציג את המחיר המוזל ואף להשוות אותו למחיר הרגיל.
- קדם את המבצע שלך
כעת, כשהמכירה שלך פעילה, הקפד לקדם אותה בכל ערוצי המדיה החברתית שלך, ניוזלטרים בדוא"ל ואפיקי שיווק אחרים.