מעקב המרות בטיקטוק כבר לא כזה מסובך

מעקב המרות בטיקטוק כבר לא כזה מסובך

מעקב המרות הוא היבט מכריע בשיווק ופרסום דיגיטלי.

הכוונה היא לתהליך של ניטור ומדידה של פעולות ספציפיות שמשתמשים מבצעים באתר אינטרנט או בפלטפורמה דיגיטלית הנחשבות בעלות ערך או רצויות על ידי בעל האתר או המפרסם.

פעולות אלו מכונות לעתים קרובות "המרות".

מעקב המרות בטיקטוק כבר לא כזה מסובך

 

איך עושים מעקב המרות בטיקטוק

 

  • קודם כל ניצור חשבון TikTok Ads:

 

עבור אל אתר מנהל המודעות של טיקטוק והירשם לחשבון פרסום אם עדיין לא עשית זאת.

 

  • צור מסע פרסום של TikTok:

 

לאחר התחברות לחשבון TikTok Ads שלך, צור מסע פרסום חדש שמתאים ליעדי השיווק שלך.

אתה יכול לבחור מבין יעדי מסע פרסום שונים, כגון תנועה לאתר, התקנות אפליקציה או מעקב המרות.

 

  • הגדר את קבוצת המודעות שלך:

 

בתוך מסע הפרסום שלך, צור קבוצת מודעות.

בשלב זה, תגדיר את קהל היעד, התקציב, לוח הזמנים ואסטרטגיית הצעות המחיר שלך.

 

  • צור קריאייטיב למודעה שלך:

 

עצב וצור קריאייטיב של מודעת TikTok שלך.

זה יכול להיות סרטון או תמונה שאתה רוצה לקדם.

ודא שהוא מושך ורלוונטי למטרות הקמפיין שלך.

הוסף כתובת אתר או תג למעקב המרות:

 

TikTok עשוי להציע אפשרויות להוספת כתובת אתר למעקב או תג מעקב למודעה שלך.

זה עוזר למעקב המרות בטיקטוק.

בדוק אם יש אפשרויות מעקב המרות זמינות במהלך תהליך יצירת המודעה.

 

  • הפעל את מסע הפרסום שלך:

 

לאחר שתגדיר את מסע הפרסום, קבוצת המודעות והקריאייטיב, סקור את ההגדרות והפעל את מסע הפרסום שלך.

 

  • צג ביצועים:

 

עקוב מקרוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך בלוח המחוונים של מנהל המודעות של TikTok.

בצע מעקב המרות בטיקטוק אחר מדדים כמו קליקים, הופעות ומעורבות.

 

  • נתח נתוני המרה:

 

אם TikTok מספקת אפשרויות מעקב המרות, אתה אמור להיות מסוגל להציג נתוני המרות במנהל המודעות.

נתונים אלה יעזרו לך להבין את ביצועי המודעות שלך במונחים של הפעלת פעולות רצויות, כגון רכישות או הרשמות.

בצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך:

 

השתמש בנתונים שאתה אוסף כדי לבצע התאמות של מסע הפרסום, המיקוד, הקריאייטיב או אסטרטגיית הצעות המחיר שלך כדי לשפר את מעקב ההמרות שלך.

דילוג לתוכן