משרד פרסום בצפון – איך למצוא?

משרד פרסום בצפון

אם אתם חושבים שהגיע הזמן לשכור משרד פרסום בצפון עבור העסק שלכם, ישנם מספר דברים שתצטכו לוודא. אחרי הכל, האנשים האלה יהיו אחראים על חיזוק וקידום המותג שלכם באינטרנט, לכן חשוב שיתקבלו ההחלטות הנכונות.

מה בדיוק אתם מנסים להשיג?

דמיינו שאתם רוצים לקנות רכב חדש. וכשתגיעו לסוכנות תכריזו בקול גדול – "יש לנו דירוג אשראי מעולה ואנחנו רוצים מכונית חדשה. לא אכפת לנו איזה דגם או צבע, אנחנו רק רוצים מכונית חדשה עכשיו".  בטוח שאיש המכירות ממש ישמח לפגוש אתכם. הוא פשוט יוביל אתכם לבחירה המועדפת עליו.

אנחנו רואים זאת הרבה גם בתחום השיווק הדיגיטלי. כמו לדוגמא, לקוח אומר שיש לו תקציב בריא ושהוא רוצה לפרסם אבל אין לו שום מטרות או יעדים מוגדרים.

בשביל שתוכלו לסנן משרדי פרסום שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים שלכם, הכינו שיעורי בית. כתבו יעדים ומטרות שתרצו להשיג, והגיעו מוכנים לפגישה הראשונית אצל המשרד פרסום בצפון עם הבנה מינימלית של מה אתם רוצים להשיג.

האם שירותי הפרסום שהמשרד מציע רלוונטיים אליכם?

האם במשרד פרסום בצפון הארץ תקבלו את כל שירותי השיווק הדיגיטלי שאתם צריכים במקום אחד? לדוגמה ישנם משרדים שמציעים חבילות פרסום לעסקים כגון: 

  • קידום בפייסבוק ובאינסטגרם
  • פרסום ממומן (PPC)
  • בניית אתרים לעסקים
  • קידום אתרים 
  • פרסום בטיקטוק
  • ועוד.. 

שימו לב שאתם בוחרים במשרד הפרסום שהכי מתאים לכם ולקהל היעד שלכם. 

מה זאת אומרת? 

נניח ואתם משווקים מוצר טרנדי שילדים ובני נוער ממש אוהבים. אחת הדוגמאות למוצר כזה שהיה מאוד חזק עד לפני כמה שנים הוא הספינר.  ז"א שאם נרצה שטווח גילאים מסויים ייחשף יותר לפרסומות שלנו, נפרסם אותן איפה שהם נמצאים. במקרה זה בטיקטוק. 

אם כך יהיה המצב כדאי לשכור משרד פרסום בצפון שמתמחה בטיקטוק.

מי לקוחותיו של משרד הפרסום?

מה הופך קמפיין פרסום בטיקטוק למנצח?

משרד הפרסום שאיתה תעבדו צריכה להיות בעלת ניסיון עם עסקים הדומים לכם (מבחינת סדר גודל, והתמקצעות) לדוגמה, אם אתם מנהלים מרפאת שיניים , אז זה יהיה חכם לשכור משרד שיווק שעבד עם לקוחות בנישה של רפואת השיניים.

הגדירו ציפיות בנוגע למעורבותכם בתהליך הפרסום

לפעמים, עסקים שוכרים משרד פרסום שיטפל בכל המשימות שהם פשוט לא רוצים לטפל בהן, ומעדיפים להאציל סמכויות. למעשה, יש לנו מספר לא מבוטל של לקוחות המגלים מעורבות מוגבלת מצדם. במקרים אחרים, הלקוחות שלנו מודיעים לנו שהם רוצים להיות מעורבים בכל שלב בתהליך.

כמובן שבכל מקרה זה בסדר, אבל חשוב ליידע את צוות משרד הפרסום שלכם בנוגע לעד כמה תהיו מעוניינים להתערב בפרוייקט, כדי שהמשרד יוכל לתכנן את הלוח זמנים בהתאם. אם אינכם עומדים בציפיות הללו, תוכנית הפרסום יכולה בקלות להפוך לכישלון עבור שני הצדדים.

ודאו שאתם מסתדרים עם הצוות

אנשים אלה אולי אינם העובדים שלך, אבל אתם עדיין צריכים לעבוד איתם על בסיס חודשי, שבועי או יומי.

אם האופי שלכם יותר מדיי שונה אחד מהשני,  ולא תדעו איך לתקשר את זה החוצה, סביר להניח שיהיו לכם בעיות בהמשך הדרך. שום כמות לידים חמים מלקוחות לא יתגברו על תחושת הבטן שאתם פשוט לא יכולים לעבוד יחד, אז הקפידו לשאול כמה שאלות התאמה תרבותית לפני שאתם שוכרים משרד פרסום בחיפה.

משרד פרסום בצפון - איך למצוא?
קראו בעיון את החוזה התקשרות

משרד פרסום שמכבד את עצמו ייתן לכם חוזה רשמי והיקף עבודה כדי להתחיל עבודה. בחוזים אלו, הן יכללו בדרך כלל תנאים משפטיים המדברים על משך החוזה, מה תקבלו בחבילה (התחייבות המשרד), תנאי ההתקשרות (התחייבות הלקוח) ועוד. הקפידו לקרוא את כל התנאים וההתחייבויות, מכיוון שהם מחייבים מבחינה משפטית ברגע שתחתמו.

מאמרים נוספים בתחום

לפרטים נוספים

בקליק אין אנחנו בונים ומעצבים אתרים בהתאמה אישית

דילוג לתוכן