משרדי פרסום
האם אתם מחפשים לשכור משרד פרסום לניהול השיווק הדיגיטלי של העסק? אם כן, יהיה כדאי לדעת מה זה משרד פרסום ומי עובד בהם?
מהו משרד פרסום?
משרד פרסום הוא ארגון העוזר לעסקים בכל הקשור לקמפיינים פרסומיים, המכוונים לקהל יעד ספציפי, ועם תקציב מוגדר מראש. משרדי פרסום מספקים שירותים כגון:
- יצירת גרפיקות
- כתיבת מאמרים לבלוג
- שיווק ברשתות החברתיות
- פרסום ממומן
- בניית אתרי מסחר
- קידום אתרים
- קידום אורגני
- בנוסף, הפרסום יכול להתבצע גם במדיה המסורתית ( טלוויזיה, רדיו, מגזינים, עיתונים)
מי עובד במשרדי פרסום?
בתוך משרד פרסום ישנם מספר אנשי מקצוע שאחראים על כל שלב ושלב בפרסום העסק שלכם. ביניהם תמצאו:
מומחה SEO
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) עוזרת לאנשים למצוא מידע ומוצרים במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. מומחי SEO אם כן, חוקרים ומנתחים את המגמות והשיטות המומלצות כיצד לקדם אתר עסק בתוצאות החיפוש.
מעצבים גרפיים
מעצבים גרפיים יוצרים ומפרסמים קונספטים ויזואליים, לרוב באמצעות תוכנת מחשב בשביל להעביר את המסרים של העסק בצורה המעוררת השראה, אינפורמטיבית ואטרקטיבית. זאת אומרת שהם אלו המעצבים כיצד האתר, הפרופילים ברשתות החברתיות, הלוגו, פרסומות ממומנות, העלונים ו\או הקטלוגים של העסק ייראו.
בוני אתרים
בונה אתרים הוא איש מקצוע האחראי על בניית האתר. הוא מבטיח שהאתרים עומדים בציפיות של הלקוחות והמבקרים כאחד על ידי בדיקה חוזרת ונשנית שהאתר פועל בצורה חלקה ונגישה, נטען מהר, מאובטח, עיצוב האתר נראה טוב בכל סוגי המכשירים (אתר רספונסיבי). ואם לא אז באחריותו לתקנם.
מנהלי קמפיינים PPC
מנהלי קמפיינים PPC אחראים על הפרסום והשיפור של קמפיינים ממומנים, Pay Per Click, ניטור ניצול תקציב הפרסום, מעקב אחר מדדי KPI והפקת דוחות ללקוחות.
מנהלי מכירות בדיגיטל
מנהלי מכירות בדיגיטל אחראים להובלת צוותי מכירות כדי להגיע ליעדי המכירות של חבילות השיווק באינטרנט במשרד. למנהלי מכירות מוטלת בראש ובראשונה המשימה להעלות את כמות המכירות של משרד הפרסום, לגייס ולהכשיר חברי צוות, להעריך את ביצועיהם, ולפתח אסטרטגיות מכירה חדשות.
משרדי פרסום - האם כדאי לשכור את שירותיהם?
משרדי פרסום דיגיטלי הן ההימור הטוב ביותר להגדלת המכירות של העסק באינטרנט בגלל כוח העבודה מיומן ומנוסה שנמצא בהם.
כאשר עלייה במכירות מתרחשת, והעסק מתרחב, בדרך כלל לקוחות רוצים שיעמוד לצידם משרד פרסום שיוכל להכיל ולתת תנופה לגדילה הזאת, הן מבחינת כמות האנשים העובדים במשרד פרסום, והן מבחינת הידע המקצועי והניסיון שלהם.
קיצור תולדות משרדי פרסום
משרד הפרסום הראשון הידוע בעולם נוסד ב 1786 על ידי ויליאם טיילר. משרד הפרסום שלו מכר שטחי פרסום בעיתונים בלונדון. בשנת 1800, ג'יימס ווייט, בנוסף למכירת שטחי פרסום, החל גם ליצור קריאייטיב לפרסומות ובכך הפך לקופירייטר הראשון.