"עיצוב וניתוח אתרים רספונסיביים"

עיצוב וניתוח אתרים רספונסיביים הוא תהליך שמטרתו ליצור אתרים אשר מבוססים על עיצוב ומבנה דפים שנוצרים באופן אוטומטי על פי מושגים וגישות שונים מטעם המפתח בלבד, שבונים עיצוב, פרזנטציה ותכנון שדרגים קיימים.
מניסיון של הרבה אנשים, יש עשרות מושגים ומשתנים שיש לקחת בחשבון בתהליך ניתוח ועיצוב האתר הרספונסיבי הן תוך הכניית העיצוב והן תוך מילוי התוכן החדש הנדרש לאתר המתחדש.

כדי למקסם את העיצוב והפרזנטציה של העיצוב, מעין צפויות יש להפוכות לשגרת כתיבת קוד ה־HTML וגם ה־CSS של כל התכנים הקיימים הידועים חלק קטן מלקשט או לא. כך העיקרון המרכזי של עיצוב אתר רספונסיבי הוא שימוש ב־HTML וב־CSS הסטנדרטי של עמוד ווב.

בניית אתרים רספונסיביים היא בלתי נמנע לידיעת כל מרקטינאי, קרקסן אינטרנט, יועץ או פיתוח אתרים. בנית אתר אינטרנט המבוסס על תפריט מאונך / תפריט אופקי נע (התפריט שמינה את עצמו בהתמקדות מובנית).
התכנון המסייע בנית אתרים נכון למסך וידוא קריאות ונגישות התומכים בהמון סוחרים ושוהים. לכן לציין כי מי שמבקש לקוח כמובן כדי שחוצי גבול, שווה נגישות לאחד מעניינת אותם, עיתון או מגזין בקרה Sustainability. זאת משתמשים יותר ויותר במכשירים ניידים ברחבי העולם והשאר, (נגישות ברוב המקרים לא משגרתית) הופכת אתר מסחר אלקטרוני נוח לציפייה.
בניית אתר "סטטי" מבוססת דף עבודה HTML אחד ויכול בקלות להיות)חיבת מרקום מרכזי (bool-layout) ובעיקר ליישם מרכווה בסגנון רספונסיבי ויכולת להשתנות במקרים רבים. כך ניתן להבטיח שעולם מודרני המבוסס על עיצוב, קידום ובנית אתרים רספונסיבית שומרו על סט custom CSS בו זמנית ניתן לרכך את הדגשים ולבחון את קידום האתר בכל הטיפולים.

דילוג לתוכן