קידום אתרים בצפון – מה צריך לבדוק?

קידום אתרים בצפון

לפרסם בטיקטוק - מדוע כדאי?

קידום אתרים בצפון מתמקד באסטרטגיות לשיפור הדירוג של האתר העסק שלכם, וליצירת יותר לידים מחיפושים מבוססי מיקום. אסטרטגיות קידום אתרים מקומי הוא קריטי בשביל להפוך את העסק לגלוי במקומות הנכונים. (זאת אומרת לאנשים הנכונים).

קידום אתרים מקומי הוא סוג ממוקד במיוחד של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אסטרטגיה שיווקית זאת, מדגישה את חשיבותה של הגיאוגרפיה. ישנן שמועות בתעשייה על כך שגוגל מדווחת שלפחות 46% מהחיפושים יש מאחוריהם כוונה למציאת שירות או עסק מקומי. אנשים רבים משתמשים בחיפושים מבוססי מיקום במכשירים ניידים. לדוגמה, אם אתם מחפשים כלי עבודה להשכרה, אתם בטח תרצו חנות שקרובה להיכן שאתם נמצאים כרגע. בנוסף, חשוב להרוויח מקום בחבילת Google Local Pack.

למה? 

מכיוון שאלו הם שלושת המיקומים המובילים המוצגים במפות. (ראו תמונה)

זאת ועוד, בשנת 2019, BrightLocal דיווחה כי 84% מהצפיות ב-'Google לעסק שלי' היו מחיפושי גילוי  (Discovery) רחבים.

מה זה חיפוש גילוי רחב?

חיפוש גילוי רחב הוא חיפוש של קטגוריה, מוצר או שירות. לדוגמה, "ביובית בחיפה" או "כלי עבודה להשכרה". 75% מהצפיות הללו היו בתצוגת המפה. אם העסק שלכם "על המפה", כמו שטל ברודי אמר, סביר יותר שמשתמשים ימצאו אותך ויצרו איתך קשר. (ראו תמונות למטה של לקוח שלנו) 

שירות SEO מקומי הוא גם כלי רב עוצמה המאפשר לכם לתקשר עם הלקוחות שלך במהירות. (שימו לב לתמונה של אותו לקוח, המקבל שיחות טלפון) העסק שלך צריך להסתגל לעולם המשתנה ללא הרף. פרופיל Google לעסק שלי מתוחזק היטב יכול לספק במהירות עדכונים על העסק שלך כדי לעדכן את הלקוחות.

קידום אתרים בצפון - מהם הדגלים האדומים?

כאשר מחפשים עזרה מקצועית מחברת SEO בצפון, ישנן שפע של אפשרויות. זה יכול להיות נקודה מכרעת לדעת לסנן. במי אפשר לבטוח? ואיך בכלל אפשר לדעת? לפניכם כמה "דגלים אדומים" שכדאי לשים לב אליהם:

מערכת אוטומציה לעסק

טכנולוגיה לבדה היא לא מה שהופכת את העסק שלכם למצליח. אלו השירותים, המוצרים והעובדים שלכם! חברות המשתמשות בתוכנות אוטומציה לקידום אתרים לרוב מתגלות בסופו של דבר כלא אמינות. (לדוגמא מערכת שמייצרת ביקורות מזוייפות בפרופיל גוגל מיי ביזנס) זאת מכיוון שעם אוטומציה, אתם מזייפים ובעקבות כך, מאבדים,  את הקשר של העסק שלכם עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

התפארות מוגזמת בהכנסות

לראות כמה כסף מרוויחה חברה יכול להיות מסקרן! זה אולי מראה שהם מצליחים, אבל האם אתם יכולים לסמוך על הנתונים שהם מתפארים בהם,  אם אותה חברה סיפקה אותם? האם זה לא כמו לתת לחתול לשמור על השמנת?

קידום אורגני הוא דומה בכל עסק

העסק שלכם הוא ייחודי, ולכן האסטרטגיה שלהם צריכה להיות ייחודית. חברה שמשתמשת באותן שיטות אחידות עבור כל הלקוחות עשויה שלא לשקול את הצרכים הספציפיים שלכם.

לידים ללא מעקב

מה היתרון בקבלת לידים חמים אם אינכם יודעים מאיפה הם מגיעים? מעקב אחר לידים עוזר לכם לדעת מהיכן מגיעות ההמרות וההצלחות שלכם, ולא פחות חשוב מאיפה לא? ז"א מהם הכישלונות שלכם?. זאת בשביל שתדעו איך, איפה, ומה לשפר.

תוצאות מובטחות

למרות שאנו סומכים על שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים, אף מומחה לקידום אתרים בצפון לא יכול לחזות את העתיד. הבטחות לגבי ROI או מספר מדוייק של לידים אמורות להרים לכם דגל אדום.

חברות קידום אתרים בצפון - אז במי כן לבחור ?

ישנן אינספור חברות לקידום אתרים בישראל  אשר נותנים גם את השירות של SEO מקומי. אז לאחר שלמדתם מהם הדגלים האדומים שמהם תצטרכו להיזהר, בואו נדבר על מהם הדברים שיכוונו לבחור בחברת קידום אתרים אמינה ומקצועית .

מומחיות עמוקה בתעשייה

אם אתם מחפשים משהו ספציפי, סוכנות SEO מקומית אמורה להיות מסוגלת לספק לכם את השירותים שאתה שאתם מחפשים. אם אתם מסעדה מקומית, בהחלט כדאי לבחור בסוכנות שיש לה ניסיון בעבודה עם מסעדות. אם הנכם מתמקדים במכירות B2B, תרצו חברה בעלת ניסיון באתרי B2B. אם יש להם מוניטין טוב, הם מוכנים להשקיע בעבודה, ואתם להוטים לעבוד איתם, סוכנות חסרת ניסיון יכולה לעבוד. ככל האפשר, אתם בטח תרצו לעבוד עם סוכנות שמבינה היטב את העסק שלכם. קייס סטאדי,  דוגמאות עבודה,  נתונים אנונימיים, ביקורות ודוחות,  הן כולן דרכים מועילות למדידת המיומנות והביצועים שלהם

האם הם עושים קידום אתרים לעצמם?

קחו את מה שאנחנו אומרים כאן כאמת. לפעמים בתור סוכנות שיש לה הרבה לקוחות אורגניים, לפעמים אנחנו מזניחים טיפה את קידום האתר שלנו (מן משהו בסגנון של ה"סנדלר הולך יחף") אבל אנחנו תמיד, תמיד, תמיד נחזור לזה. דווקא בגלל שאנחו מבינים כמה זה חשוב לחשיפה האורגנית של העסק שלנו. 

בדיוק בגלל זה, לחברה שחשוב לה הקידום האורגני ושגם פועלת כך,  תמיד יהיו הוכחות להראות שהפה והלב שלהן שווים.  אם אין להם בכלל הוכחות על אתר העסק שלהם, כי כמו שאמרנו ממקודם, סוכנויות מסוימות מזניחות ליותר מדיי זמן את האתרים שלהן, בגלל שהן מעדיפות להתמקד בעבודת הלקוח במקום זאת, אין שום בעיה.  פשוט בקשו מהם להראות לכם מה הם הצליחו לעשות עבור לקוחות אחרים. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לכם לפחות דוגמה אחת עדכנית (ומפורטת) של לקוח שהם הצליחו לעזור.

אם הם לא יכולים לתת את המידע הזה, כנראה שהם לא מתאימים לעסק שלכם.

האם יש להם מוניטין מבוסס?

לסוכנות שלכם צריכה להיות רשימה מבוססת של לקוחות. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לכם הפניות ודוגמאות עבודה אם יתבקשו. אתם אמורים להיות מסוגלים למצוא ביקורות מקוונות מלקוחות קודמים. הם צריכים גם להיות מסוגלים להראות לכם שיש להם את הכישורים להתמודד עם קידום האתר שלכם באופן מקומי.

האם יש להם אנשי SEO מנוסים?

לפי הסקר של BrightLocal, ל-38 אחוז מהעסקים יש רק איש מקצוע קידום אתרים אחד בצוות. רק ל-10 אחוז מהחברות יש יותר מ-10 אנשי קידום אתרים. רוב נותני שירות SEO מקומי עובדים לבד, אז תרצו לוודא שלסוכנות שלכם ישנם אנשי צוות מנוסים ב-SEO .

לפני שתעסיקו סוכנות, תצטרכו לדעת שלסוכנות שלכם ישנם מספר מתאים של אנשים בעלי ניסיון ויכולות לנהל את חשבונכם ואתרכם כראוי. אם לא נוח לכם שרוב העבודה בחשבונכם נעשית על ידי פרילנסרים, ייתכן שתצטרכו להיות זהירים יותר בחיפושכם.

האם הם מעודכנים מספיק?

רק בנובמבר האחרון (2021), גוגל הוציאה עדכון מערכת ספציפית לתוצאות הלוקאליות (פרופיל גוגל מיי ביזנס) שימו לב שמנוע החיפוש, גוגל תמיד משתנה. בדיוק בגלל זה, אם אתה מתכננים לשכור סוכנות SEO בחיפה, תזדקקו למישהו שיוכל להישאר מעודכן בכל השינויים האלה או להגיב בשמכם כאשר משהו ישתבש.

דילוג לתוכן