הסבירות שתקבל כמה המלצות לגבי קידום אתרים מאנשים שעובדים באותו תחום הן גבוהות. כשמדובר בקידום אתרים למנועי חיפוש, יש מספר אזורים שכדאי להתמקד בהם:
1. מחקר מילות המפתח – יש לבחון את המילות המפתח הנכונות לאתר שלך ולעשות מחקר על התחרות במילות המפתח שאתה מעוניין לדעת עליהן.
2. מילות המפתח בתוכן – יש להשתמש במילות המפתח בתוך התוכן של האתר שלך, ובפרט בכותרות המאמרים ובתיאורים של העמודים. כמו כן, יש גם לוודא כי התוכן של האתר שלך מיועד לקהל היעד שלך ושהוא מעניין ושימושי למשתמשים.
3. בניית קישורים – הקישורים החיצוניים המובילים אל האתר שלך הם אחד הגורמים החשובים לקידום אתר. יש לדאוג לבנות קישורים מאתרים שיש להם כבר את האוריינטציה המחקרית ולהבטיח שהם relevant לאתר שלך.
4. שימור זמן הטעינה – זמן הטעינה של האתר שלך חיוני. מספר מחקרים מוכיחים שמשתמשים מתעייפים מהמתנה של האתר לטעון, ולכן חשוב לבדוק איך ניתן לשפר את הטעינה של האתר ולתקן כל בעיה שמשפיעה על הטעינה.
5. שליטה על שוק היעד – כאשר מדובר בקידום אתרים למנועי חיפוש, חשוב להבין את המטרות שלך ולשים את כל המאמצים בפרסום האתר בקרב הקהל המתאים. לדוגמה, אם אתה מרוויח בניית אתרי עסקים, אתה יכול לשוק את האתר שלך לעסקים קטנים ואנשי עסקים.
6. שימור השוק המקומי – אם אתה עסק מקומי ורוצה להגיע לקהל היעד שלך, יש צורך בעיצוב מתאים ומידע מקומי שמתאים לצרכי המקום. דברים כמו מפה, שעות פתיחה, מידע על הדוקטורים או העורכים ועוד, יכולים לשמש כמקור כריזה עסקית.
7. עיצוב ידידותי למכשירים ניידים – בזמן שהמשתמשים מגלים תוכן מתאים ומועיל קל לשתף אותו עם חברים מאתרי המוזיקה ורשתות החברתיות. ועוד כאלה או אחרים כשמדובר בשליחה של קישור, אז חשוב שהאתר שלך יהיה מעוצב גם למכשירים ניידים.
לסיום, אני אציין שיש להיות סבלני. עבודת הקידום אתרים למנועי חיפוש היא תהליך שמתמשך ודורש שקיפות. אם יש לך התקדמות במערך הכותרות לאחת המילות המפתח שלך זה לא אומר שתהיה מקום ראשון בחיפושים, אצלם השפעות רבות נוספות ואתה יכול לראות התקדמות גם עם תחתית הדף, שם יש מרווח גדול לשפר את המערך לטובתך