קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים שהחלה את דרכה בשנת 2010 ותוך פרק זמן קצר הפכה להצלחה מסחררת, אשר הובילה לרכישת אינסטגרם על ידי פייסבוק בשנת 2012 בסכום עסקה בשווי מיליארד דולר.  במהלך שנת 2017 נוספה לאפליקציית האינסטגרם תמיכה מלאה בעברית ומאז היא מהווה חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית כזו או אחרת בתחום ה-SOCIAL MEDIA. 

ההצלחה הרבה של אינסטגרם והשפעתה על תחומים שונים בחיינו, הובילה לכך שהיא משמשת פלטפורמה ייעודית למטרות פרסום ושיווק של מוצרים ושירותים שונים מכל תחומי החיים, כאשר פתיחת אינסטגרם עסקי תאפשר לכם בין היתר לעשות שימוש בכל הפונקציות הממומנות למטרות שיווק ופרסום באינסטגרם.  העובדה שאינסטגרם נרכשה על ידי פייסבוק עוד בתחילת דרכה, מאפשרת לכם לקשר בין העמוד העסקי שלכם בפייסבוק לזה הקיים באינסטגרם ובכך לנהל מערכת של יחסי גומלין בין החברים שלכם בפייסבוק לבין העוקבים אחריכם באינסגרם. 

 

קידום באינסטגרם: הכלי ליצירת קשר איכותי עם הקהל

עמוד עסקי באינסטגרם הוא אזור חשוב במיוחד ליצירת קשר איכותי עם הקהל. היכולת לשתף תמונות ווידאו ייחודיים, להשתמש בהשראה ובסיפורים חזותיים מאפשרים למותג לקבוע את הפרסונליות והייחודיות שלו בצורה שמאירה אור על ערכיו.

 

ניהול העמוד באינסטגרם: קידום מדויק ומתוכנן

 

בנייה ותחזוקת העמוד העסקי באינסטגרם הן פעולות מרכזיות להצלחת קידום בפלטפורמה זו. כאשר ניהול העמוד מתבצע באופן יסודי, ניתן להבטיח פרסום יעיל ויעילות בשיווק התוכן. מתן דגש על התוכן הייחודי והיכולת לשלב בין פוסטים לסיפורים קצרים מאפשרים למותג ליצור את האפקט המרשים והמרגש שהוא מחפש.

 

קידום ממומן באינסטגרם:

 

קידום ממומן באינסטגרם הוא הכלי שמאפשר למותג לצאת לפני עיני קהל היעד בצורה ממומנת ומדויקת. באמצעות כלים מתקדמים כמו פרסומות בסיפורים, פרסומות טקסטואליות ופרסומות תמונה, ניתן להתמקד בקהל הרלוונטי ביותר ולהעביר את המסר הנכון.

 

היתרונות שבבחירת ניהול אינסטגרם וקידום ממומן

 

  • ייעודיות מדויקת: ניהול תכני העמוד וקידום הפרסומות הממומנות מאפשרים הגעה מדויקת ויעילה לקהל המיועד.

 

  • יכולת יצירת יחסים: באמצעות תמונות, סיפורים ווידאו, ניתן ליצור קשר ישיר ואמיץ עם הלקוחות ולהבטיח התמצאות במודרניות השווקית.

 

  • ניהול ייחודי: התמקדות בתוכן ייחודי ובאפשרויות העיצוב המגוונות מאפשרות למותג להצג באופן מרשים ואיכותי.

 

  • מדידה ושיפור: באמצעות הנתונים והניתוחים הזמינים באינסטגרם, ניתן למדוד ולשפר את הקמפיינים בזמן אמת.

האפליקציה אפשרה מספר רב של כלים חדשים לאותה נקודת זמן כמו פילטרים עריכת התמונה ועוד .

לאחר תקופה קצרה מנתה אינסטגרם כבר מעל 20 מיליון משתמשים ופייסבוק קנתה אותה שדרגה משמעותית את האפליקציה והביאה אותה עד לכדי מאות מיליוני משתמשים רשומים.

כיום אינסטגרם נחשבת כאחת מהרשתות הפופולריות בקרב כלל הגילאים ובמיוחד בישראל. 

ככזו אתם חייבים להשקיע לפחות חלק מתקציב הפרסום שלכם לטובת קמפיינים באינסטגרם.

קליקאין מתמחה ביצירת אוטוריטה מיתוגית אשר תהפוך לך לנכס דיגיטלי שיישאר איתך שנים ויהפוך גולשים למעריצים וממליצים.

דילוג לתוכן