קידום בגוגל | תוכן עניינים
קידום ממומן בגוגל - איך עובד ?
קידום בגוגל תמיד היה ותמיד יהיה אפיק נהדר לפרסום , היכולות של גוגל לתת לך בוסט לעסק הן לא פחות ממדהימות ובעיקר מיידיות ובכך בתוך ימים ספורים אפשר להתחיל לקבל עבודה מקידום בגוגל כמעט באופן מיידי. פרסום בגוגל עובד לפי מילות מפתח. הגדרתן של מילות המפתח זה החלק החשוב ביותר בקמפיין הממומן בגוגל. מילות המפתח צריכות להיות במקסימום דיוק על מנת שהקמפיין יביא לכם שיחות ו\או לידים ברמה האיכותית ביותר, ולכן גם שלילת מילות מפתח היא מטרה חזקה בקמפיין בגוגל .
היתרונות בפרסום בגוגל היא שניתן לתת דיוק על מילות מפתח כל כך ספציפיות שהלקוח שיתקשר אליכם יהיה ברמה הרלוונטית המדוייקת ביותר שרק אפשר לבקש. להבדיל מפייסבוק ואינסטגרם ששם אתם יורים לכל כיוון ואל המון אנשים בתקווה שכמה יקלטו – בגוגל אתם יורים כמו צלפים, בכך שמדייקים את הקמפיין אל קהל היעד שכבר מחפשים את השירות או המוצר של העסק שלכם. יתרון זה משמעותי מאוד במידה ואתה צריך עבודה כבר למחר .
קמפיין נכון בגוגל - ממה מורכב?
1 – חיפוש מילות מפתח ברמה הרלוונטית ביותר לעסק ולא לרוץ למילים שאולי יביאו לנו עבודה, בגלל זה סריקת מילות המפתח צריכה להיעשות ברמה המדויקת ביותר על מנת למצוא את הלקוחות הרלוונטיים ביותר.
2- שלילת מילות מפתח לא רלוונטיות על מנת לא לבזבז קליקים סתם על מילות חיפוש שהוטמעוט בקמפיין כנגזרת מהמילות חיפוש המקוריות ובכך נמנע מהוצאת מיותרת לתקציב פרסום ללא שום תוצאות.
3 –יצירת תוכן מזמין במודעה עצמה שתופיע בגוגל. בסוף, הלקוח ילחץ על המודעה שהכי רלוונטית בשבילו וזאת שתסקרן אותו הכי מהר. הרי יש מספר שניות בודדות בין הרגע שלקוח רושם בגוגל את מבוקשו ועד הרגע שבו הוא לוחץ על אחת מתוצאות החיפוש. כאן אנחנו צריכים לדאוג ולגרום שהלקוח ילחץ על אחת מן המודעות שלנו ובכך נזכה ללקוח פוטנציאלי חדש שהגיע לאתר.
קמפיין בגוגל ADsense
בגוגל קיימת גם האופציה של תוספי חיפוש. תוספי חיפוש הם מודעות קופצות באתרים שפזורים ברחבי הרשת. אני מאמין שיצא לכם להיתקל בהן באתרים ו\או באפליקציות שהורדתם. אלה מודעות שנמצאות בשולי דפי האינטרנט או כאלה שקופצות לכם. טכניקה זאת, עוזרת בעיקר להגברת המודעות ולהוזלת הקליק, במידה והמחיר לקליק (CPC) בתחום שלכם יצא מכל פרופורצייה, אך אתם עדיין רוצים לפרסם בגוגל אזי אופציה זאת תשרת אתכם היטב ותביא לכם אחלה של תוצאות, אבל באופציה הזאת התוכן הוא הרבה יותר משמעותי כנל התמונות שאותן אתם תעלו.
לסיכום – קידום בגוגל הוא קלי נהדר שאותו אנחנו ממליץ למרבית לקוחותינו על מנת להתחיל לראות תוצאו כבר מחר , שיטה יעילה זריזה ולעיטים יכולה גם לצאת מאוד זולה תלוי ביחס למתחרים בשוק שלכם , כמה דברים חשובים שצריך שיהיה לכם במידה ואתם מקדמים בגוגל הם אתר אינטרנט מרשים ורספונסטיבי , הרי להביא את הלקוחות לאתר שלכם זה חצי מהעבודה החצי השני מתבצע על ידי האתר שלכם ולכן הוא צריך להיות מזמין מאוד לשיחה ואו להשארת פרטים , אם האתר יהיה מבולגן ולא מסודר נכון ולא יהיה ידידותי למשתמש אזי החמשיים אחוזים השניים יהיה ללא תועלם ובכך ללא יהיה רווח כלל וכלל מהקידום שלכם בגוגל
המלצות לפרסום בגוגל
גוגל הוא המנוע חיפוש החזק ביותר בעולם נכון להיות וכמו כן גם מערכת הפרסומות שלו גוגל אדס.
בגוגל קיימות מגוון רחב של אפשרויות פרסום לעסק אבל הטובה ביותר לפי דעתנו היא היא קטגוריית הפרסום במנוע החיפוש של גוגל אשר נותנת לעסק שלכם לקפוץ במודעות הראשונות (לרוב) על ידי קמפיין שמתבסס במילות חיפוש של לקוחות הקצה של העסק שלכם. בניית קמפיין בגוגל צריך להיות תהליך מדוייק להפליא על מנת שהאתר שלכם באמת יקפוץ בתוצאות הראשונות. כי אם תראו בדף השני זה כבר לא יהיה רלוונטי בכלל . החיסרון העיקרי של גוגל הוא שאתם חייבים אתר אינטרנט על מנת לפרסם את העסק שלכם שם. לא חובה שיהיה אתר גדול, גם דף נחיתה או מיני סייט יספיקו.
פרסום בגוגל עובד על תוצאות מיידיות ולא חשיפה ממושכת כמו אינסטגרם ופייסבוק. הרעיון באינסטגרם הוא תשלום לפי קליק ולא לפי חשיפה , מה שזה אומר שברגע שהפעלתם קמפיין, כל קליק מראה על כניסה לאתר ובמידה והייתה שיחה או פניה מאותו הלקוח אזי הוא לקוח פוטנציאלי מאוד. הרעיון הוא לצוד את הלקוחות שבדיוק מחפשים את הסוג עסק שלכם. לדוגמא "נגר בחיפה" ברגע שמשהוא ירשום את צמד המילים הללו בגוגל הוא כנראה מחפש שירותי נגרות באיזור חיפה. ובגלל זה, הלקוח קצה שמגיע מגוגל לרוב הרבה יותר איכותי מלקוח שהגיע מאפיק פרסום אחר. חשוב לדעת – פרסום בגוגל לרוב הוא פרסום יקר יותר משאר האפיקים בגלל העלויות הגבוהות בתחומים מסויימים אך כמובן תמיד יש יוצא מן הכלל .
גוגל מומלץ מאוד לנתוני השירות המיידי כמו מוסכים, מנעולנים ואו כל סוג עסק כזה או אחר של נותני שרות. בכללי גוגל עוזר לעסק להתרומם מ 0 ל 100 בגלל המיידיות שבקידום .