קמפיין לידים

קמפיין לידים - מה זה ?

קמפיין לידים | ת. עניינים

קמפיין לידים נעשה ברשתות החברתיות ונועד להשיג לידים חמים לעסקים שונים.

לידים חמים - מה נחשב ?

אלו לידים מתעניינים בדיוק בשירות או במוצר שבעל העסק מפרסם , בנוסף יש אפשרות לקבל פרטים כלליים של אותו ליד כמו מספר טלפון ואימייל. בכדי למקסם את התוצאות של קמפיין הלידים חשוב מאוד שלבעל העסק יהיה עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם עם תוכן רלוונטי ומושך. כאשר הלקוח האופציונלי רואה את הפרסומת ולוחץ עליה , מופיעים לו מספר פרטים אודות המוצר או השירות ואז הוא יכול להשאיר פרטים לחזרה וקבלת מידע נוסף.

כל המידע שהלקוח מזין נשלח מיידית לאימייל של העסק או לטבלת לידים – טבלה מסודרת המאפשרת מעקב מסודר על הלידים כמו סטטוס טיפול , האם נסגרה עסקה וכל הפרטים של הלקוח .

אז איך עושים קמפיין לידים ?

חשוב להבין שכדי לקבל תוצאות מקסימליות מקמפיין לידים צריך סבלנות , יכולת לטעות וללמוד. בתוך דף השארת הפרטים מומלץ לדרוש כמה שפחות מידע על הלקוח, מכיוון שיכול להיות שהלקוח יתייאש ויצא מהטופס ובכך הפסדנו ליד. ראשית, כשמקימים קמפיין לידים מגדירים את התקציב של הקמפיין , באיזה שעות להציג אותו (יש שעות שהן מיטביות) , מה התוכן , מדיניות פרטיות , קהל יעד כמו מגדר גילאים וכו. אחרי זמן מסויים שהקמפיין רץ , עושים בדיקת אפקטיביות ובוחנים כמה לבטים בקמפיין :

  • האם הקמפיין השיג את כמות הלידים שהצבתם לכם ?
  • מה עלות המרה לליד אחד ?
  • כמה עולה כל התהליך , האם בסופו של דבר הוא רווחי ?
  • מה איכות הלידים שהתקבלו , האם הם רלוונטים ?

למי הקמפיין מתאים ?

מתאים לכל עסק או חברה שרוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה ובנוסף לקבל את פרטי הלקוחות בצורה מסודרת על מנת לאפשר חזרה נוחה אל הלקוח .
כל עוד לעסק יש אפשרות לחזור למתעניין , זאת אומרת כוח אדם שיאפשר את ההתעסקות הנחוצה , עלות המרה לליד משתלמת , מומלץ לעשות קמפיין לידים .
אפשר להגדיר את קמפיין הלידים לכל סוג עסק ולכל מתן שירות.
יתרונות קמפיין לידים :

  • קבלת פרטים בצורה נוחה ונגישה לגולש
  • השארת פרטים רלוונטים ללא מאמץ מצד הגולש
  • סידור הלידים בצורה נוחה ומסודרת באמצעות טבלה לידים או ישירות למייל
  • טופס השארת פרטים מותאם אישית
  • אפשרות לשינוי הקמפיין ולשפר אותו בכל רגע נתון .

בכדי להפיק את התוצאות המקסימליות מהקמפיין לידים, מומלץ להשתמש במשרד פרסום מוביל, בעל ניסיון בתחום ובכך יחסוך לכם זמן יקר (זמן = כסף, זוכרים? )

דילוג לתוכן