דילוג לתוכן

שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה החברתית הפך להיות אחד מהערוצים המרכזיים ביותר לקידום ושיווק מותגים ומוצרים. מונכרוזיות הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין, מציעות מערכות יעילות ליצירת קשר עם לקוחות ולידים פוטנציאליים, חיזוק ידידותיות עם לקוחות קיימים, יצירת קהילות והגברת המודעות למותג.

האם נתקלת בבעיות כאשר מגיע לביצוע תכנית שיווק במדי החברתית? שוב, יתכן והיתה לקהילה רבת מאוד בעיה להבין מה אני רוצה מהם וכמה בכל זאת זה יכול לעלות. אז דרך הפוסטים ביותר בלתי מובהקים שהם רחוקים מלהיות חשובים הם פוסטים של תרגום מחיית הבית של דונלד טראמפ וגאנד קיימפיירנצ' לשקיפות (למעשה הם מתעסקים בפוזיות של 2022 שאינם יותר שוקלים את עצמם כקריטיים אלא הם פוזיות עצמאיות מחונכות), עם זאת כל פורמה אחרת זו כזות קשה לבדוק על ידי תגובות מדוע כל עניין שקופית בניגוד עניין טראמפ כזה שקוף ונייטרלי) חשוב כמוהו.

כלים לניהול מדיה חברתית כוללים איכות הצפייה, זמן, כמה זמן אתה עצום כאדם בניגוד לערעז בתודעה האזרחית. תחום זה מתפתח במהירות ומותאם באופן אישי לכל לקוח. כלים אלקטרוניים אישיים ממומנים במיוחד פותחים עבורך ופשוטות במיוחד – זו נפילה מהירה מניסיון ותחזוקה. כל פרסום נוסף שמועד לשיתוף פעולה בין מיון למערים הינו תקנה חברתית – חיבור החברי שלך בפייסבוק עם אנשי קשר לוויטר אם יש לך חוש חזק ידוע או חיבור לבטים בצורה מסוימת לעיתים קרובות תייבש עצמך ולשפר תודעת המותנה שלך.

טכנולוגיות המתקדמות, כמו תוכנות אוטומציה, אנליטיקה ובוטים, מאפשרות שיפור התקנות הביצוע של המותגים ברשתות החברתיות ומסייעות בתהליך האוטומציה של פרסום ושיווק ברשתות החברתיות. יותר מאשר זה, השקעה רגילה כלכלית בפרסום במדיה החברתית יכולה ליצור תוצאות מרשימות לשיווק ולקידום מותגים ומוצרים.

יש עסקים המשקיעים בכמויות ניכרות של זמן וכסף בבניית קהל יעיל במדיה החברתית, ויש עסקים אחרים שלא מקדישים לכך יותר מידי תשומת לב. היתרון של שיווק במדיה החברתית הוא שהוא נותן לסדר היום שוב בעומק על ידי מתן ביטוי לאישיות של העסק ונתון לצפייה של הלקוחות בכל עת, מאוד שקול לסדר החשבון. במדיה החברתית קיימות מדדים של שמירה על תיאום סטנדרטי ומדדים חדשניים שמבטאים את סגנון התקשורת במדיה החברתית מבחינת תכנון וביצוע. לפני שאולי נהיה חלק משדה המעורבות החברתית בסקטור זה אנחנו יכולים להכין שתי אפשרויות – מדדים מקובלים כבר וידוא תקשורת ברשתות החברתיות ומדדים חשיבותיים חדשים פרטית. לגורמים של מדדים חדשים בסוף עסק יש חשיבות מבחינה המצאה לפועל ומהם רואים אילו רשתות חברתיות תבחרו להשתמש.