במהלך השנים האחרונות, גידולו של הרשתות החברתיות הביא לשינוי מהותי בצורת השיווק. כיום, לא ניתן להתעלם מהפוטנציאל הגדול של שיווק ברשתות החברתיות ומההשפעה המורכבת שלהן על הצרכנים.
התמורה בין הפוטנציאל העצום לפועל המוגבר באמצעות שיווק ברשתות החברתיות היא גורם מרכזי להצלחת העסק בימינו. המעשים חשובים יותר מהמילים, ודרך המתן להיזמים הבאים לעסק להצניע צריך להתחיל להתוכנן.
רשתות החברתיות מאפשרות לעסקים ליצור קשר ישיר ואישי עם הלקוחות שלהם. יש לזכור שעשרות אלפי משתמשים נמצאים היום ברשתות כמו: פיייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ולינקדאין, והם מוכנים לשמוע על העסק שלך ולקנות או להשתמש בשירותים שלך.
יש להיות מודעים לאופציות המבררות שבכל רשת חברתית. אם התוכן שלך יהיה חולק למרות שאתה לא נמצא ברשת, ההם ברשת כן יכולים לראותו ולשתף.
לעסקים, נכון להמנע מזלזול ברשתות החברתיות, לפחות בתחילת הדרך. כפי שכל מילה טובה על העסק יכולה להרביע תועלת, גם מילה אחת שנבחרה שגויה יכולה לגרום נזק רב, לכן ברצוי ומומלץ לקחת את הדברים באהירות, ולהקדיש זמן רב בתכנון הדברים בצורה כזו שתרתיע בה גם בעלי המניות הגדולות ביותר שבעסקים המובילים.