שיווק ברשתות חברתיות

ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, עשויות להתנהל מסחר רב. כלי אלו מאפשרים לחברות ועסקים להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים, לבצע פרסום ושיווק של מוצרים ושירותים, וליצור יחסים עם הלקוחות.

שיווק ברשתות החברתיות מתבצע באמצעות יכולות הפרסום והמכירה המובנות בכלי אלו. חברות יכולות ליצור עמודים או חשבונות ברשתות החברתיות, לפרסם תוכן ייחודי ומעניין, ולשתף אותו עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי. התגובות והשיחה המתפתחת בעקבות הפרסום והתכתבות עם הלקוחות מאפשרים לחברות לזהות רגישויות וצרכים ספציפיים, ולאפשר להן להתאים את השיווק והמכירה שלהן לאותם צרכים.

בנוסף, רשתות החברתיות מאפשרות לחברות לספק שירות לקוחות ותמיכה בזמן אמת. לקוחות יכולים לפנות לחברות דרך הרשתות החברתיות, לשאול שאלות, לקבל מענות ולקבל תמיכה בהבנה מהירה ויעילה.

עובדה נוספת היא שברשתות החברתיות אנשים משתפים ומפרסמים המון מידע אישי. תוך כדי שיווק ברשתות החברתיות, חברות יכולות לאסוף נתונים אלו ולהשתמש בהם לצורך מיקוד הצעות ואישומים ממומנים.

בכללה, ברשתות החברתיות פועלות מודלים שונים של בניית יחסים עסקיים. ניתן לפתח קהל מעריצים, ליצור עסקאות שקרובות לחברתיות, ולבנות קהל קולות פוטנציאלי למוצרים חדשים ומועדים כנגד סוג חשיפה אורגנית בארץ או בעולם.
שורת יתרונות מובהקים מתייחסת לפייסבוק shortcuts – האפליקציה המובילה לשימוש- אשר נגישה וחינמית למשתמשים דרך מתגזרים חברתיים.

בהנחה ולמדת מספר םשתמים מהם מנהלים רק חשבונות קומפקטיים במידת הצורך, כמו לדוג' במידה של שווי מסחרי או נגישות במגוון משתמשים, דיעתי כי התועלת המרכזית של הביצוע המדויק איננו מצדיקה את הכאוס וההשקעה בשלב זה.

באופן כאוב מחקרים מסוימים דיברו על רקיות ראש החוש מול חוזה הצרכן לגבי הזחילות חורף ביעדים. שילוב של מחקרים אלה עם חושים ופתרונות חייב להאיר את הדרך בעיני רוב הלקוחות.

מאמרים נוספים בתחום

לפרטים נוספים

בקליק אין אנחנו בונים ומעצבים אתרים בהתאמה אישית

דילוג לתוכן