שימוש במדיה חברתית לפרסום

שימוש במדיה החברתית למטרות פרסום הינו אסטרטגיה שבה שפת המסר הממומנת מעמיקה ושוחחת עם העוקבים של המותג. גורם המשא ומתן, משתחרר ומגיע הישר לידי הקהל הגדול ביותר שיכול להגיע אליו – האנשים המחוברים לרשת. השימוש במדיה החברתית לפרסום מבטא מסרים ישירים וממוקדים לקהל היעד, מזמין שיח וחולל דיון.

שימוש בפלטפורמות של מדיה חברתית מאפשר לפרסם ולהגיע לעשרות מיליונים משתמשים בו זמנית, ולכן הוא מגיע ככלי מעולה לשיווק והכרה. בכל מקום שאנחנו הולכים, אנחנו חשופים לפרסומות דיגיטליות, החל משיתוףים של חברים ברשת, דרך פרסומות של מותגים בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ועד לפרסומות ביוטיוב שאנחנו צופים בהן במהלך צפייה בסרטונים.

אז איך משתמשים במדיה החברתית לפרסום בהצלחה? אחת מהשיטות הנפוצות ביותר להגביר את החשיפה למוצר או שירות היא למכור מוצר באמצעות שותפים ששמים את המוצר או השירות למכירה על פלטפורמות המדיה החברתית שלהם. פרסום שותפים הוא שיטה מעולה לפרסום מוצרים נלווים שלא נמכרים באופן ישיר, מספקים את הגופים החיצוניים שנדרשים לבצע התאמות מחיר, מספקים נתונים אודות השוק המכירה ומספקים תמיכה למכירות.

בנוסף, המדיה החברתית מאפשרת פרסום ממומן. מדובר בפרסום שמתבצע על פלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. בעזרתו אפשר למקד פרסומות לאוכלוסיות מסוימות שאנחנו מעוניינים להגיע אליהן. ניתן לבחור למקד את הפרסום לקהל יעד מסוים על פי מוצא גאוגרפי, גיל, מגדר, תחומי עניין ועוד.

דילוג לתוכן