fbpx

קליק אין – קידום ובניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

 

4 טיפים מנצחים להקמת עמוד נחיתה ממיר

כך תבנו עמוד נחיתה איכותי וממיר בכמה שלבים פשוטים:

עמוד נחיתה איכותי הוא ללא ספק דבר שהעסק שלכם צריך – עמוד כזה יהיה תמיד הדבר הראשון שהמבקרים יראו כשיקליקו על מודעות הקמפיין שלכם, כך שהוא חייב להיות משכנע וקולע, לגרום להם להתעניין במוצר שלכם, ובסופו של דבר – למשוך לידים ולייצר המרות.
תהליך בניית עמוד נחיתה איכותי הוא למעשה מאוד פשוט, ותוכלו אפילו לעשות את הכל ב-4 שלבים:

ניסוח כותרת מושכת לעמוד הנחיתה

הכותרת תמיד תהיה הדבר הראשון שהמבקרים יראו בעמוד הנחיתה, ולפעמים היא אפילו תהיה הדבר היחיד שהם יצטרכו כדי להחליט אם הם מעוניינים בשירות או המוצר שלכם.
הכותרת צריכה להיות קליטה ולומר בבירור את כל מה שיש לכם להציע, ולהכיל מילות מפתח אשר מקודמות בקמפיין שלכם. כמו כן – תוכלו לנסות גם להשתמש בכותרת משנית, שתסייע להסביר יותר טוב את מטרת העמוד.
במידה ואתם עדיין לא בטוחים איך להתחיל לבנות עמוד נחיתה – התייעצו עם חברה אשר מספקת שרותי בניית אתרים לעסקים – לחברות מסוג זה לרוב יש ניסיון בבניית עמודי נחיתה, ובעזרתם תוכלו לבנות עמוד מקצועי שיתאים לצרכים של העסק שלכם.

קופירייטינג ענייני לעמוד הנחיתה

עמוד נחיתה בעל עודף מידע או מידע לא ענייני עלול לגרום לנטישת מבקרים, כך שבסופו של דבר הם לא יבצעו שום פעולה והוא לא יהיה יעיל.
כדי להימנע מכך – הקפידו ניסוח קצר ולעניין כולל פסקה אחת וכמה נקודות הסבר קצרות וקולעות. בסופו של דבר זה מה שייתן לקהל שלכם מידע רלוונטי, ויגרום לו להבין כראוי את טיב המוצר או השירות שלכם. נסו לחשוב איך לענות על הצרכים של המבקרים שלכם, השתמשו במילות מפתח מקודמות, והימנעו משימוש בשפה גבוהה מדי.

מידע חשוב

אם עמוד הנחיתה שלכם אמור לקדם ספר, חוברת או כל מוצר שמהווה מקור תוכן כלשהו – לא יהיה צורך לכלול המון מידע אודותיו. לעומת זאת – אם עמוד הנחיתה אמור לקדם אירוע או סמינר – כאן כבר חשוב לפרט ככל האפשר, ולתת למבקרים את כל המידע החיוני (תאריך, שעה, מיקום, מרצים, וכד’). זכרו שמתן מידע מפורט וחיוני עבור המבקרים יסייע להניע אותם לבצע פעולה, וישכנע אותם להירשם לאירוע שלכם.
 
טופס פשוט לשימוש

עמוד נחיתה בעל טופס עם ריבוי שדות למילוי עלול להרתיע מבקרים, ולגרום להם לנטוש בלי לבצע אף פעולה. לעומת זאת – טופס עם כמות מינימלית של שדות למילוי אשר ידרשו רק מידע בסיסי ורלוונטי, ייראה הרבה יותר סימפטי.
מספיק לבקש מהם פרטים כגון שם, כתובת דוא”ל ותחום עניין, כך שתוכלו לאסוף מידע חיוני עליהם ולבנות את פרופיל המשתמש שלהם לשימוש עתידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *