fbpx

קליק אין – קידום ובניית אתרים לעסקים

בניית אתרים

קליק אין - קידום בגוגל

4 טיפים מנצחים להקמת עמוד נחיתה ממיר

כך תבנו עמוד נחיתה איכותי וממיר בכמה שלבים פשוטים:

עמוד נחיתה איכותי הוא ללא ספק דבר שהעסק שלכם צריך – עמוד כזה יהיה תמיד הדבר הראשון שהמבקרים יראו כשיקליקו על מודעות הקמפיין שלכם, כך שהוא חייב להיות משכנע וקולע, לגרום להם להתעניין במוצר שלכם, ובסופו של דבר – למשוך לידים ולייצר המרות.
תהליך בניית עמוד נחיתה איכותי הוא למעשה מאוד פשוט, ותוכלו אפילו לעשות את הכל ב-4 שלבים:

ניסוח כותרת מושכת לעמוד הנחיתה

הכותרת תמיד תהיה הדבר הראשון שהמבקרים יראו בעמוד הנחיתה, ולפעמים היא אפילו תהיה הדבר היחיד שהם יצטרכו כדי להחליט אם הם מעוניינים בשירות או המוצר שלכם.
הכותרת צריכה להיות קליטה ולומר בבירור את כל מה שיש לכם להציע, ולהכיל מילות מפתח אשר מקודמות בקמפיין שלכם. כמו כן – תוכלו לנסות גם להשתמש בכותרת משנית, שתסייע להסביר יותר טוב את מטרת העמוד.
במידה ואתם עדיין לא בטוחים איך להתחיל לבנות עמוד נחיתה – התייעצו עם חברה אשר מספקת שרותי בניית אתרים לעסקים – לחברות מסוג זה לרוב יש ניסיון בבניית עמודי נחיתה, ובעזרתם תוכלו לבנות עמוד מקצועי שיתאים לצרכים של העסק שלכם.

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

ניסוח כותרת מושכת לעמוד הנחיתה

הכותרת תמיד תהיה הדבר הראשון שהמבקרים יראו בעמוד הנחיתה, ולפעמים היא אפילו תהיה הדבר היחיד שהם יצטרכו כדי להחליט אם הם מעוניינים בשירות או המוצר שלכם.
הכותרת צריכה להיות קליטה ולומר בבירור את כל מה שיש לכם להציע, ולהכיל מילות מפתח אשר מקודמות בקמפיין שלכם. כמו כן – תוכלו לנסות גם להשתמש בכותרת משנית, שתסייע להסביר יותר טוב את מטרת העמוד.
במידה ואתם עדיין לא בטוחים איך להתחיל לבנות עמוד נחיתה – התייעצו עם חברה אשר מספקת שרותי בניית אתרים לעסקים – לחברות מסוג זה לרוב יש ניסיון בבניית עמודי נחיתה, ובעזרתם תוכלו לבנות עמוד מקצועי שיתאים לצרכים של העסק שלכם.

קופירייטינג ענייני לעמוד הנחיתה

הכותרת תמיד תהיה הדבר הראשון שהמבקרים יראו בעמוד הנחיתה, ולפעמים היא אפילו תהיה הדבר היחיד שהם יצטרכו כדי להחליט אם הם מעוניינים בשירות או המוצר שלכם.
הכותרת צריכה להיות קליטה ולומר בבירור את כל מה שיש לכם להציע, ולהכיל מילות מפתח אשר מקודמות בקמפיין שלכם. כמו כן – תוכלו לנסות גם להשתמש בכותרת משנית, שתסייע להסביר יותר טוב את מטרת העמוד.
במידה ואתם עדיין לא בטוחים איך להתחיל לבנות עמוד נחיתה – התייעצו עם חברה אשר מספקת שרותי בניית אתרים לעסקים – לחברות מסוג זה לרוב יש ניסיון בבניית עמודי נחיתה, ובעזרתם תוכלו לבנות עמוד מקצועי שיתאים לצרכים של העסק שלכם.

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

מידע חשוב

אם עמוד הנחיתה שלכם אמור לקדם ספר, חוברת או כל מוצר שמהווה מקור תוכן כלשהו – לא יהיה צורך לכלול המון מידע אודותיו. לעומת זאת – אם עמוד הנחיתה אמור לקדם אירוע או סמינר – כאן כבר חשוב לפרט ככל האפשר, ולתת למבקרים את כל המידע החיוני (תאריך, שעה, מיקום, מרצים, וכד’). זכרו שמתן מידע מפורט וחיוני עבור המבקרים יסייע להניע אותם לבצע פעולה, וישכנע אותם להירשם לאירוע שלכם.
 
טופס פשוט לשימוש

עמוד נחיתה בעל טופס עם ריבוי שדות למילוי עלול להרתיע מבקרים, ולגרום להם לנטוש בלי לבצע אף פעולה. לעומת זאת – טופס עם כמות מינימלית של שדות למילוי אשר ידרשו רק מידע בסיסי ורלוונטי, ייראה הרבה יותר סימפטי.
מספיק לבקש מהם פרטים כגון שם, כתובת דוא”ל ותחום עניין, כך שתוכלו לאסוף מידע חיוני עליהם ולבנות את פרופיל המשתמש שלהם לשימוש עתידי.

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

נהנה ? תנסה עוד תכנים באתר שלנו !

לידים חמים

לידים חמים פעם בתקופה יש לנו תחום שמזנק כלפי מעלה – הפעם התחום הוא קמפניי לידים , קמפניי לידים נועדו על מנת להביא פניות חמות

קרא עוד »

מה המטרה של קידום אורגני?

קידום אורגני מטרה ויתרונות בענף השיווק המשתנה של ימינו, יש המון אסטרטגיות שיווק שונות. שניים מסוגי השיווק הגדולים ביותר הם שיווק אורגני ושיווק בתשלום. לשתי

קרא עוד »

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק פייסבוק מת ! זה מה שאתם שומאים לרוב מהחברות קידום הלא רציניות הקטנות שאינן מצליחות להוציא מספיק עבודה מהפלטפורמה הנפלא הזאת ! אבל

קרא עוד »

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס