fbpx

קליק אין – קידום ובניית אתרים לעסקים

מהם המדדים הקריטיים למדידת הצלחת התוכן שלך?

על פי סקר שנערך מוקדם יותר השנה, 76% מהנשאלים שלנו ציינו שתנועה אורגנית זה המדד הקריטי ביותר.
הקושי הוא שיצירת תוכן שמושך תנועה אורגנית היא האתגר העיקרי עבור 52% מהמשווקים שנבדקו.

כאשר אתה שוקל לגשת ליצירת תוכן מתוך מחשבה על כתיבת SEO, אתה יוצר תוכן ממוקד ויכול:

לקבע בסיס חזק של SEO – תוכל להשיג תוצאות ארוכות טווח כאשר התנועה מגיעה לאתר שלך מדי חודש מבלי להשקיע הרבה בפרומו של התוכן.
לציור תוכן בעל ערך – אתה עונה על שאלות שהקהל שלך שואל.
למשוך קהלים חדשים – אנשים שמצאו את התשובה לשאלה שלהם במאמר שלך יכולים להפוך לקהל נאמן ואפילו לשגרירים של המותג שלך.

מאמר זה יוביל אותך במספר צעדים לשיפור כתיבת SEO שלך ולהביא ערך רב יותר לקהל שלך.

כתיבה למען קידום אתרים פירושה שהתוכן שלך מתמקד במתן מידע רב ערך למשתמשים העונה על שאילתותיהם. בנוסף, המשמעות היא אופטימיזציה למילות מפתח וביטויי מפתח המסייעים למנועי החיפוש להבין את התוכן שלך.

על ידי כתיבת תוכן מותאם היטב למשתמשים שלך, מנועי חיפוש יכולים להציג את המאמר שלך לשאילתות רלוונטיות בתוצאות המובילות. על ידי בניית אסטרטגיית SEO לכתיבה שלך, אתה יכול לשאוף להגדיל את התנועה לאתר שלך ולהגדיל את הקהל שלך.

לאורך זמן (או אפילו די מהר), זה יכול להיות זול יותר, עקבי יותר ולעיתים יעיל יותר מפרסום בתשלום.

כשאתה חושבים על קידום אתרים, זה מפתה לקחת כמה שיותר מילות מפתח ולבצע אופטימיזציה של הטקסט לכולן. עם זאת, זה עלול להוביל לתוכן מפותל ולא מאורגן.

אז בחר מילת מפתח ראשית אחת ואז חפור עמוק יותר. מילת המפתח העיקרית שלך צריכה להיות המוקד העיקרי של המאמר כולו.

בחרנו ‘פסטיבל מוסיקה’ כמילת מפתח כדי להתחיל במחקר והשתמשנו בכלי הקסם של מילות המפתח כדי למצוא את מילות המפתח הקשורות ונתונים בעלי ערך אחר.

אנשים בארה”ב מחפשים את מילת המפתח לדוגמה שהזכרנו יותר מ- 22,000 פעמים בחודש. מילות מפתח בעלות נפח גבוה הן פופולריות, אך הן גם מאתגרות להתחיל לדירוג לטווח הקצר.

יותר מ -50% מהתנועה מגיעה ישירות מ- Google ומנועי חיפוש אחרים. נעשה עושה כל שניתן כדי להבטיח שכל תוכן המחקר יהיה גלוי ודירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועים אחרים.

אתה יכול גם למלא תפקיד מכריע באופטימיזציה של תוצאות החיפוש עבור המאמר שלך – לעזור לאנשים למצוא, לקרוא ולצטט את עבודתך.

1. צור כותרת ידידותית למנועי חיפוש
כלול 1-2 מילות מפתח הקשורות לנושא שלך
מקם את מילות המפתח שלך בתוך 65 התווים הראשונים של הכותרת שלך

שמור על כותרת קצרה
שקול להעביר ביטוי מהכותרת שלך למשפט הראשון או השני של התקציר שלך

2. אופטימיזציה של התקציר שלך
הצב ממצאים ומילות מפתח חיוניים בשני המשפטים הראשונים של התקציר שלך
רק שני המשפטים הראשונים מוצגים בדרך כלל בתוצאות מנועי החיפוש

חזור על מילות המפתח שלך 3-6 פעמים
אל תשכח את מטרת התקציר שלך להביע את נקודות המפתח של המחקר שלך בצורה ברורה ותמציתית

3. השתמש במילות מפתח בכל המאמר שלך
כלול מילות מפתח בשדות הכותרת שלך (1-2), מופשט (2-3) ומילות המפתח (5-7)
מילות מפתח עשויות להיות ביטויים של מילות מפתח ולא רק מילים בודדות

שלב גם מילות מפתח בכותרות שלך
כותרות מעניקות מנועי חיפוש למבנה ותוכן המאמר שלך

מצא מילות מפתח ספציפיות בכלי מילות המפתח של Google ו- Google AdWords
זכור שמילות מפתח חשובות עבור SEO

השתמש במילות מפתח התואמות את התחום שלך
אם אינך בטוח, בדוק את המילים המשמשות בעיתונים הגדולים בתחום שלך

תנו למילות מפתח לזרום באופן טבעי ובדרך הקשר
מנועי חיפוש לא אוהבים יותר מדי חזרה על מילות מפתח, המכונה מילוי מילות מפתח, ועלולים ‘לבטל אינדקס’ של המאמר שלך, מה שמקשה על חיפוש באינטרנט

4. היו עקביים
התייחס לשמות המחבר וראשי התיבות באופן עקבי לאורך כל המאמר
זכור להיות עקבי עם כל הפרסומים המקוונים הקודמים

5. בנה קישורים
קישור למאמר שלך ברשתות החברתיות, ברשתות ובאתרים המוסדיים שלך
ככל שקישורים מאוגדים יותר למאמר שלך, כך מנועי חיפוש כמו גוגל יעריכו ויבליטו את התוכן שלך

עודד עמיתים לקשר למאמר שלך
ככל שקישורים רבים יותר של אנשים מכובדים / אתרים מהימנים כך האפקט חזק יותר. אל תשכח לעשות את אותו הדבר עבורם!

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

נהנה ? תנסה עוד תכנים באתר שלנו !

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק פייסבוק מת ! זה מה שאתם שומאים לרוב מהחברות קידום הלא רציניות הקטנות שאינן מצליחות להוציא מספיק עבודה מהפלטפורמה הנפלא הזאת ! אבל

קרא עוד »

לידים חמים

לידים חמים פעם בתקופה יש לנו תחום שמזנק כלפי מעלה – הפעם התחום הוא קמפניי לידים , קמפניי לידים נועדו על מנת להביא פניות חמות

קרא עוד »

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס