fbpx

קליק אין – קידום ובניית אתרים לעסקים

מה המטרה של קידום אורגני?

בענף השיווק המשתנה של ימינו, יש המון אסטרטגיות שיווק שונות. שניים מסוגי השיווק הגדולים ביותר הם שיווק אורגני ושיווק בתשלום. לשתי האסטרטגיות הללו יתרונות, אבל זה באמת מסתכם ביעדי השיווק ארוכי הטווח שלך ובכמה זמן וכסף שאתה רוצה להשקיע.

שיווק בתשלום הוא כאשר אתה משלם על כך שהמודעות שלך יופיעו בפני המשתמשים. גישה זו עובדת בצורה הטובה ביותר אם יש לך את הכסף הנוסף להוציא ואתה זקוק לתוצאות מהירות לטווח קצר.

לעומת זאת, שיווק אורגני הוא כאשר אתה גורם ללקוחות להגיע אליך באופן טבעי לאורך זמן, ולא “באופן מלאכותי” באמצעות קישורים בתשלום או הודעות מוגברות. גישה זו תניב תוצאות ארוכות טווח שיעזרו לך לשמור על הקהל שלך. שיווק אורגני כל כך מצליח מכיוון שהוא פועל כמו המלצות מפה לאוזן; אם אנשים שומעים על כך או רואים את זה מאנשים אחרים, הם נוטים יותר להתעניין.

לאחרונה, בענף, ראינו עלייה בשיווק ברשתות החברתיות בתשלום, אך עדיין ישנם יתרונות רבים של שיווק אורגני ברשתות החברתיות. שיווק אורגני מאפשר לחברה לבנות אמינות מכיוון שהיא לא משלמת עבור מקום באינטרנט כדי להגיע לעיני הקהל שלה. בטווח הארוך זה יאפשר לה להמשיך ולהצליח, באמצעות שיווק אורגני ברשתות חברתיות תוכלו למדוד בקלות עד כמה הקהל שלכם מעורב.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפונקציה Insights של Facebook כדי לראות כמה אנשים קיימו אינטראקציה עם התוכן והדף שלך בטווח זמן ספציפי.

מדידת מעורבות העוקבים שלך עם התוכן השיווקי האורגני שלך יכולה לתת לך תחושה טובה עד כמה המותג שלך מצליח עם העוקבים שלך, מכיוון שזה המותג שלך עצמו שמניע אנשים לצפות בפוסטים ולאהב את הדף שלך ולא בגלל ששילמת לפייסבוק כדי לקדם את התוכן שלך .לאורך זמן תרוויחו עוקבים ולקוחות שסומכים על החברה שלכם.שיווק אורגני, לעומת זאת, הוא חסכוני מכיוון שאתה לא משלם על מנת שהחומרים השיווקיים שלך יופיעו בפלטפורמות. במקום זאת תשקיע את המשאבים שלך בתוכן נהדר שימשוך באופן טבעי צפיות.זה יביא אותך רמה מעל המתחרים שלך ויאפשר לחברה שלך לחסוך כסף.כל אחד ממבקרי האתר שלך הגיע לשם באופן שונה.אולי המליצו עליך מפה לאוזן שאי אפשר לעקוב אחריו. או אולי הם לחצו דרך פרסומת בתשלום או מנוע חיפוש.עסקים יכולים לעקוב אחר התנהגות המבקרים באתר שלהם באמצעות Google Analytics. גוגל מנתחת כל הזמן את התנהגות המשתמשים, למשל מתי הם מחפשים מילות מפתח או ביטויים ספציפיים וכמה זמן הם נשארים באתר שלך.

על ידי מעקב אחר תעבורת חיפוש אורגנית לדף שלך ואופן התנהגותו של מבקר האתר שלך באתרך, תוכל למקסם את נראות החברה שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש.

הפרסומת המובילה בגוגל זוכה רק לשני אחוזים מהקליקים, בעוד שהמקום האורגני העליון מקבל כמעט פי 20 מזה. הסיבה לכך היא שהצרכנים יכולים לדעת שזו מודעה בתשלום שגורמת להם לסמוך עליה פחות. במקום זאת, אנשים סומכים על מה שגוגל מספקת להם לצורך החיפוש הרלוונטי ביותר. עם זאת, דירוג אורגני בגוגל אינו תמיד משימה קלה. זה יכול לקחת חודשים עד שתרוויח את המקום האורגני המוביל בגוגל, למרות שמודעות בתשלום יניבו תוצאות מהירות יותר, שיווק אורגני בחיפוש יועיל יותר לחברה שלך בטווח הארוך.

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס

נהנה ? תנסה עוד תכנים באתר שלנו !

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק פייסבוק מת ! זה מה שאתם שומאים לרוב מהחברות קידום הלא רציניות הקטנות שאינן מצליחות להוציא מספיק עבודה מהפלטפורמה הנפלא הזאת ! אבל

קרא עוד »

מה המטרה של קידום אורגני?

קידום אורגני מטרה ויתרונות בענף השיווק המשתנה של ימינו, יש המון אסטרטגיות שיווק שונות. שניים מסוגי השיווק הגדולים ביותר הם שיווק אורגני ושיווק בתשלום. לשתי

קרא עוד »

זה הזמן לקחת את העסק שלכם ביידים ! השאירו פרטים ותוך מספר דקות נתקשר לדסקס