SEO (Search Engine Optimization) היא תהליך שמבצעים כדי לשפר את יכולת האתר שלך למצוא ולהופיע בראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש כמו Google, Bing ו-Yahoo. המטרה העיקרית של SEO היא להגביר את כמות התנועה האורגנית (לא ממומנת) לאתר שלך, באופן שיתרם למכירות, לרשות ולגידול העסק.
כאשר מתבצע את התהליך, עליך להתחיל עם מחקר מילות המפתח אשר מובילות לאתר שלך ומשפיעות על נוכחותו במנועי החיפוש. כחלק מתהליך ה-Marketing מומלץ להביא לידי ביטויים שלאחר ה-Analysis בא תהליך הניתוח והמודלים שבתוכם נחמד לעשות test מול לקוחות אמיתים, נוכחות ברשתות החברתיות, קריאה על מיטב הפרסומות של היום ועוד.
בנוסף, עליך להבין את המבנה של האתר שלך ולבחון אותו באופן אופטימלי מבחינת SEO כמו את התוכן, המילות המפתח המובנות וההגיון שבהם, המבנה הפנים-אתרי, וידוא תקינות הקישורים או דפי השגיאות.
פיתוח דף זה מבאר בפרטים את תהליך ה-SEO ואיך תהליך אופטימיזציה של אתר יכול לתרום לרווחיות ולהגברת נוכחות האתר באינטרנט. כמו כן, המאמר מציג כלי שונים שיכולים לעזור לך בביצוע התהליך בצורה יעילה ומועילה.
שילוב של פעילויות SEO מבצע תהליך נוסף וזו השגת לינקים מאתרים אחרים שקשורים לתחום עיסוקך. הלינקים משפיעים גם על השיווק, גם על הדמיה שלך באינטרנט.
לסיום תהליך זה יש לבצע בדיקה על השיפורים בתוך מעמדנו בנושא SEO וחשוב לשנות ולהתקדם בתהליך ללקוחות.